قسمت 26 سریال احضار؛ مائده شیطان زده شده!

قسمت یکی مانده به آخر سریال احضار در حالی تمام شد که ظاهرا مائده خانم قصه ما شیطان زده شده است و قابل کنترل نیست.

قسمت 26 سریال احضار؛ مائده شیطان زده شده!
کد خبر : ۲۳۳۰۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - قسمت 26 سریال احضار بعد از کلی تاخیر و چندین دقیقه تبلیغ بالاخر جانمان را به لب رساند و پخش شد. اول کاری معلوم شد روح کامرانی چاقوکش نیست و مینو خانم خواب است.

روح کامرانی که اعتراف می کند شیطان بوده است دست از سر مینو خانم بر نمی دارد و با استفاده از سیاست «هویج و چماق» سعی می‌کند او را به همکاری با خودش مجاب کند.

مینو خانم که ترس برش داشته، ارباب حلقه های درونش به کار می افتد و می گوید شیطان چون جسم ندارد نمی تواند به او آسیب برساند و به سمتش بر می گردد اما شیطان احضار نچسب تر از این حرفاست.

او از حقه های کثیف استفاده می کند و می‌گوید درست است جسم ندارد و توان فیزیکی مقابله با مینو خانم را ولی با دفاع اتوبوسی و ضد فوتبال نمی‌گذارد مینو بخوابد یا کاری می‌کند خواب به خواب برود.

مائده احضار شیطان زده شد.

مینو خانم به خانه مائده می رود

خلاصه مینو که دست به دامن همسایه تاپ و شومیز شده بود و جواب نگرفته بود سراغ حاج آقا یا دائی مائده می رود. خانواده مائده دلشان برای مینو می سوزد و چایی برایش می اورند و راهکار می‌دهند.

از آنجایی که سلام هیچکس بی طمع نیست بعد از کلی صحبت و درد دل مینو را سراغ مائده می فرستند که او را از خر شیطان پایین بیاورد ولی این از آن شیطان ها نیست و انگار رفته در وجود مائده و ول کن نیست.

زهره که حتی دیگر پدرش هم به او اعتماد صد در صدی ندارد و اظهاراتش را راستی آزمایی میکند رها را گیر می آورد اما او هم دم به تله نمی دهد.

عکس جدید زهره سریال احضار

پس فعلا مائده قضیه را باور نکرد، رها رها مانده است، زهره دیگر اعتماد به نفس سابق را ندارد. باید دید در قسمت بعد فرهاد و مائده دستشان را می گذارند توی دست هم یا خیر.

کد خبر : ۲۳۳۰۹
0
۰
ارسال نظر