قسمت چهارم احضار؛ روح کامرانی سراغ مائده رفت

در صحنه ای که مائده بر سر خاک محسن کامرانی آمده خواهر کامرانی که ظاهرا روح است سراغش می آید و سین جینش می‌کند.

قسمت چهارم احضار؛ روح کامرانی سراغ مائده رفت
مدت مطالعه :

وقت صبح - قسمت چهارم احضار شبکه یک سیما به مناسبت ماه رمضان با مراسم ختم کامرانی آغاز شد. زهره با رفتن به مجلس ختم کامرانی با شکیبا و سوسن و خانواده کامرانی رو به رو شد.

به گزارش وقت صبح، در مجلس سوسن و شکیبا سر دادن ادرس شمال به کامرانی جر و بحث کردند و شکیبا و دوستش به حال قهر از مراسم خارج شدند اما مادر و خواهر کامرانی (محسن) سراغ خانم نظری یا همان زهره را گرفتند.

بعد از ملاقات خانواده کامرانی با زهره مادرس محسن او را بغل کرد و گفت محسن همش از تو می گفته و در خانه تو را "غزال تیزپا" صدا می کرده است.

مائده داغدار می شود

از سوی دیگر مائده در خانه در را قفل کرده و خود را مقصر درگذشت کامرانی می داند. مادر مائده که به تازگی قرار خواستگاری را کنسل کرده نگران دختر یکی یک دانه خود است.

مادر مائده به زهره زنگ می زند بلکه حال مائده سر جا بیاید. زهره قضیه مراسم ختم را به مائده می گوید و از او می خواهد طبیعی جلوه کند چراکه کسی نمی داند چرا کامرانی مرده است.

مادر مائده نگران حال دخترش شد.

مائده موافقت می کند برای طبیعی جلوه دادن از مادرش بخواهد زنگ بزند به خانواده خواستگار جدید تا پنجشنبه بیایند.

خواستگار مائده کیست؟ آیا معتاد است؟

سکانس بعدی خواستگار مائده را نشان می دهد که البته علاقه ای به این وصلت ندارد و با اصرار پدرش به این خواستگاری می رود. پدر می گوید ناپدری مائده زنگ زده خواستگاری برقرار است.

وقتی پسر می پرسد مائده غیر از پول پدرش چه دارد می گوید: « مائده خوشگل است، تحصیل کرده، در ناز و نعمت بزرگ شده، دیگر چه می خواهی؟»

ظاهرا کار خواستگار مائده و پدرش در یک درگیری حقوقی گیر است و می خواهند وکیلشان با کارچاق کنی مساله را پیش ببرد.

در صحنه ای از احضار ظاهرا خواستگار مائده در کافه دوستش مواد مصرف می کند.

روح ها آمدند

در صحنه ای که مائده بر سر خاک محسن کامرانی آمده خواهر کامرانی که ظاهرا روح است سراغش می آید و سین جینش می‌کند. خود کامرانی هم از او می خواهد کمکش کند.

روح کامرانی به مائده می گوید یا کارهایم را بکن یا تا من بر می گردم داخل قبرم بخواب. در اینجا سریال ترسناک می شود و روح ها دنبال مائده می کنند تا اینکه در بغل مادرش از خواب می پرد.

کد خبر : ۱۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان