قتل قهرمان پرورش اندام تهرانی به طرز باورنکردنی

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول به‌نام امید حاتمی، قهرمان پرورش اندام و مربی بوده و چندین مقام قهرمانی از جمله قهرمانی آسیا را در کارنامه حرفه‌ای خود داشته است.

قتل قهرمان پرورش اندام تهرانی به طرز باورنکردنی
کد خبر : ۸۳۸۳۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۳ فروردین مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در تماس با بازپرس از کشف جسد مرد ۲۸ ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند.

دقایقی بعد از این گزارش، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه اول خانه‌ای در تهرانپارس شده و جسد مرد ورزشکار را که بر اثر اصابت جسمی سخت به سرش کشته شده بود روی تخت‌خواب پیدا کردند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول به‌نام امید حاتمی، قهرمان پرورش اندام و مربی بوده و چندین مقام قهرمانی از جمله قهرمانی آسیا را در کارنامه حرفه‌ای خود داشته است. امید حدود یک سال قبل این آپارتمان را اجاره کرده و به تنهایی در آن زندگی می‌کرد. آپارتمانی که هم محل سکونتش بوده و هم آنجا را به دفتر کارش تبدیل کرده بود. در محل مقدار زیادی مواد پروتئینی و داروهای بدنسازی پیدا شد که نشان می‌داد وی به ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقات ورزشی را داشتند، مشاوره‌های تغذیه‌ای و ورزشی ارائه می‌کرده است.

زمان قتل مشخص شد

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که وی بر اثر اصابت جسم سنگینی به سرش مصدوم شده و از آنجا که آثار و لکه‌های خون در سالن پذیرایی نیز دیده می‌شد، این احتمال مطرح شد که امید بعد از مصدوم شدن قصد خروج از خانه را داشته اما از آنجا که در آپارتمان از بیرون قفل شده بود موفق به خروج نشده و به اتاق برگشته و روی تخت جان باخته است. این در حالی بود که طبق معاینات صورت گرفته از سوی متخصصان پزشکی قانونی زمان [تخمینی] مرگ حدود ساعت ۴ بعد از ظهر روز دوشنبه بوده است.

در بازرسی از خانه، هیچ وسیله‌ای به سرقت نرفته بود و این مسأله نشان می‌داد که علت درگیری سرقت نبوده است. با توجه به اینکه در خروجی قفل بوده و آثار تخریب نیز به چشم نمی‌خورد احتمال جنایت از سوی فردی آشنا مطرح شد.

کشف جسد امید حاتمی قهرمان پرورش اندام در خانه اش

برادر امید که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: ساعت ۲ بعد از ظهر با برادرم تماس گرفتم اما پاسخ نداد. با این تصور که برادرم میهمان دارد و سرش شلوغ است، منتظر ماندم و دوباره شب با او تماس گرفتم. اما باز هم او جواب نداد و نگران امید شدم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که به خانه او بروم، اما او در را باز نکرد. از شدت نگرانی تصمیم گرفتم وارد خانه شوم و از آنجا که در قفل بود به کمک کلیدساز وارد شده و با جسد برادرم مواجه شدم.

جسد به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت را صادر کرد.

کد خبر : ۸۳۸۳۰
0
۰
ارسال نظر