قتل برای یک پراید اوراقی!

سارقی که راننده  یک پراید اوراقی را به بیابان‌های اطراف شهرستان اشتهارد کشانده و پس از قتل وی، قطعات خودرو را اوراق کرده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

قتل برای یک پراید اوراقی!
کد خبر : ۸۱۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

فردی که با هدف سرقت یک دستگاه خودرو پراید، راننده آن را به بیابان‌های اطراف شهرستان اشتهارد کشانده و پس از قتل وی، قطعات خودرو را اوراق کرده بود با هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مفقودی مردی ۵۲ ساله به کلانتری ۲۵ محمدشهر، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

آغاز بررسی پلیس آگاهی استان البرز

وی اظهار کرد: با توجه به این که فرد گمشده با خودروی سواری پراید از منزل خارج و ناپدید شده بود، احتمال وقوع جنایت علیه وی متصور بود که بلافاصله پرونده برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل و کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که شماره تلفن نامبرده برای آخرین بار در جاده "اشتهارد-ماهدشت" ردیابی شده و پس از آن اطلاعی از فقدانی وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که گوشی تلفن همراه فقدانی در دست یک ضایعاتی دوره گرد در محدوده استان قزوین است که با دریافت نیابت قضائی به محل زندگی او اعزام شده و در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و به همراه تلفن همراه به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

پیدا کردن رد یکی از سارقان سابقه دار اشتهارد

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه مشخص شد که این ضایعاتی دوره گرد، گوشی تلفن همراه فرد گمشده را در یکی از جاده های فرعی شهرستان اشتهارد پیدا کرده که کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده در آن منطقه، در نهایت رد یکی از سارقان سابقه دار اشتهارد را در این پرونده مشاهده کرده و بلافاصله با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان به مخفیگاه او اعزام و خودرو اوراق شده فرد گمشده را در آن جا مشاهده کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، عنوان کرد: متهم پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که در روز حادثه خودرو پراید فرد گمشده را به صورت دربست کرایه کرده و او را به نقاط دور دست شهرک صنعتی اشتهارد هدایت کرده که در حال پیاده شدن قصد سرقت خودرو را داشته اما نامبرده در برابر این موضوع مقاومت کرده و در حین درگیری وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را به داخل چاهی انداخته و خودروی وی را اوراق و لوازم و قطعات آن را بر روی خودروی فرسوده دیگری که خریداری کرده بود، نصب کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که محل رهایی جسد نیز با راهنمایی متهم دستگیر شده شناسایی و کشف شد، گفت: تحقیقات همچنان بر روی این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر : ۸۱۱۹
0
۰
ارسال نظر