فوری؛ تهران قرنطینه می شود!

علیرضا زالی اعلام کرد که برنامه قرنطینه هوشمند در سه استان کشور در حال اجرا است و برای اجرای این طرح در استان تهران آمادگی کامل داریم.

فوری؛ تهران قرنطینه می شود!
کد خبر : ۵۸۴۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از مهر؛ علیرضا زالی، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند، گفت: استفاده از ظرفیت قرنطینه هوشمند مبتنی بر برخورداری افراد از واکسیناسیون است به این مفهوم که دریافت خدمات مدنی، اجتماعی، بازرگانی و مراودات درون شهری منوط به انجام واکسیناسیون است و افراد با ارائه کارت واکسن خود می‌توانند از این خدمات بهره متد شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه قرنطینه هوشمند هم اکنون در سه استان کشور به صورت پایلوت و آزمایشی در حال اجرا است، یادآور شد: با توجه به جمعیت مطلوب واکسینه شده در تهران می‌توانیم طرح محدودیت‌های هوشمند را در اسرع وقت و به صورت کامل با توجه به پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا در تهران نیز اجرایی و نهادینه سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: تفاوت سرماخوردگی و کرونا چیست؟

زالی با اشاره به هماهنگی‌های بین بخشی انجام شده خاطرنشان کرد: مقدمات کار در مجموعه ادارات، آموزش و پرورش و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان تهران با همکاری نیروهای انتظامی و اصناف در حال انجام است و امیدواریم با تکمیل ظرفیت واکسیناسیون در تهران زمینه اجرای عملیاتی برنامه قرنطینه هوشمند فراهم شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران یادآور شد: اجرای طرح قرنطینه هوشمند به این معنا است که بتوانیم محدودیت‌های کرونایی را کاملاً هوشمند و هدفمند طراحی کنیم تا افراد در عین رعایت آنها بتوانند به کارهای متعارف تجاری، خدماتی و مدنی خود بپردازند.

زالی با اشاره به پوشش بسیار مطلوب واکسیناسیون ضد کرونا در کشور تاکید کرد: شرط کافی برای تحقق برنامه‌های مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کد خبر : ۵۸۴۹۵
0
۰
ارسال نظر