فریاد پرسپولیسی ها مقابل وزارت ورزش بلند شد

صبح امروز 20 آذر هواداران پرسپولیس که حسابی از بازی با هوادار عصبانی بودند، مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.

فریاد پرسپولیسی ها مقابل وزارت ورزش بلند شد
کد خبر : ۶۲۷۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از طرفداری؛ در حالی بسیاری از رسانه ها دلیل تجمع امروز پرسپولیسی ها مقابل وزارت ورزش را به مسائل مدیریت مربوط دانستند (گویا یکی از دلایل این اتفاق مسائل مدیریتی بوده) ولی دلیل اصلی موضوع دیگری است.

دلیل اصلی این موضوع ریشه در بازی با هوادار دارد، جایی که گل هند بازیکن حریف صدای پرسپولیسی ها را حسابی درآورد. نمایش نه چندان دلچسب پرسپولیس کنار اشتباهات داور این مسابقه باعث شد هواداران پرسپولیس مصمم شوند مقابل وزارت ورزش تجمع کنند.

بیشتر بخوانید: اعتراف عجیب مهاجم هوادار جنجال برانگیز شد!

البته صحبت های غیرمنطقی مسئولان دپارتمان و کمیته داوران در خصوص اینکه اشتباهی در بازی پرسپولیس و هوادار رخ نداده، مزید بر علت شد تا سرخ ها بیش از پیش عصبانی شوند.

استقلالی ها چندی پیش با تجمع مقابل وزارت ورزش باعث شدند حمید سجادی، احمد مددی را وادار به برکناری کند و خیلی سریع وضعیت مدیریتی این تیم هم مشخص شد. حالا امروز هواداران پرسپولیس می خواستند با یک تیر چند نشان بزنند و هم به داوری ها اعتراض کنند، هم امیدوار باشند وزیر در خصوص وضعیت مدیریتی آن ها هم دست به کار شده و تکلیف پرسپولیس را مشخص می کند، موضوعی که وزارت ورزش مدت هاست وعده داده آن را حل و فصل می کند ولی هنوز خبری از انتخاب مدیرعامل و انتخاب اعضای هیات مدیره نشده است.

عملکرد ضعیف تشکیلات فوتبال ایران، این بار صف کشی های خیابانی را به پرسپولیس برد، صف کشی هایی که اگرچه در هیچ کجای دنیا رخ نمی دهد اما حداقل در ایران به صورت مرتب رخ می دهد و گویی تبدیل به یک عادت شده است!

حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند وزیر ورزش دستور بدهد پرسپولیس هر چه زودتر از این بلاتکلیفی مدیریتی نجات پیدا کند.

کد خبر : ۶۲۷۱۰
0
۰
ارسال نظر