فروشگاه ساز پرتال چه امکاناتی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارد؟

این روزها رونق کسب و کار دغدغه­ی تمام افراد است. آیا حاضرید برای رونق کسب و کارتان از یک فروشگاه اینترنتی استفاده کنید؟

فروشگاه ساز پرتال چه امکاناتی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارد؟
کد خبر : ۱۵۷۷۶۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

در واقع فروشگاه اینترنتی تمام هزینه­های اضافی را حذف خواهد کرد. سوپرایز شدن حسی است که یک فروشگاه ساز به شما میدهد، چون بدون دردسر فقط با یک کامپیوتر یا موبایل در مدت زمان کوتاه صاحب یک کسب و کار اینترنتی شده­ و برای خودتان درآمد کسب می­کنید.

اگر فروشگاه خودتان را دارید و فقط می­خواهید با تکنولوژی همراه شوید و کسب و کار خود را به روزرسانی کرده و در اول کار هزینه­ی سنگینی نداشته باشید، استفاده از یک فروشگاه ساز برایتان مناسب است. امروزه شرکت­های زیادی در حوزه فروشگاه اینترنتی فعالیت دارند، اما تعدادی از آنها با در نظر گرفتن هزینه­ها، سلیقه ها و صرفه جویی در زمان اقدام به ساخت فروشگاه سازهای آماده کردند و پرتال یکی از اینهاست.

در واقع اگر بخواهید نام تجاری خود را در بازار اینترنتی معرفی کنید؛ ابتدا از فضای وب شروع می­شود. لازمه این کار ایجاد یک فضای اختصاصی برای معرفی محصول­ در صفحات وب است. ساخت و طراحی سایت فروشگاهی روشی برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

در ادامه سعی داریم شما را با بهترین فروشگاه ساز یعنی پرتال آشنا و خدمات آن را بررسی کنیم تا بتوانید یک انتخاب درست برای استفاده از ابزارهای ساخت سایت داشته باشید.

فروشگاه ساز پرتال ؛ یک طراح سایت حرفه­ای

نگاهی به ساعت بیندازید؛ در 5 دقیقه چه کارهایی قابل انجام است؟ اگر این سوال ذهن­تان را درگیر کرده، پس به سوال بعدی با دقت بیشتری جواب بدهید، در 5 دقیقه برای جان گرفتن کسب و کارتان چه کارهایی از شما برمیاید؟

فروشگاه ساز پرتال یک فضای تخصصی از پیش آماده شده در صفحات وب برای معرفی محصولات است. این فروشگاه ساز در 5 دقیقه به شما امکان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را میدهد. حالا که با این فروشگاه ساز آشنا شده­اید، ویژگی­های آن را نیز بدانید:

ـ دارای سه طرح فروشگاه کوچک، استاندارد و پیشرفته؛

ـ خرید عضویت برای راه اندازی تکمیلی فروشگاه؛

ـ پرداخت سالیانه با تعرفه مشخص برای تمدید سایت فروشگاه؛

ـ متناسب با تمام سلیقه­ها و کسب و کارها؛

ـ 7 روز تست رایگان؛

ـ مشاوره و خدمات 24 ساعته و شبانه روزی؛

ـ فروش هر نوع محصول خدماتی، الکترونیکی و فیزیکی.

راه اندازی سریع یک فروشگاه با این پلتفرم به معنای کاهش کیفیت نیست. شما فروشگاهی را تحویل می­گیرید که قبلا یک تیم قدرتمند و حرفه­ای از جمله: طراحان سایت، گرافیست، کدنویس و برنامه نویس روی آن تمرکز کرده تا متناسب با نیاز کاربر سایتی را آماده کند. مثلا یک عطار نیاز دارد تا خواص محصولات خود را به طور کامل در قسمت توضیحات بیاورد و آن را به مخاطب معرفی کند. همه اینها در تیم قوی و قدرتمند پرتال بررسی شده و بعد به کدنویسی و ایجاد سایت اقدام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه طراحی سایت در پرتال به پشتیبانی 24 ساعته آنها مراجعه کنید و در اولین فرصت پاسخ خود را دریافت کنید.

فروشگاه ساز پرتال چه امکاناتی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارد؟

امکانات فروشگاه ساز پرتال، سریع­تر از همیشه

انتخاب شما برای یک فروشگاه ساز قطعی شده و میخواهید از بین آنهمه فروشگاه ساز یکی را انتخاب کنید. بنظرم برای انتخاب بهترین فروشگاه ساز باید کمی هوشمندانه جلو بروید. قبل از هر انتخاب باید به نکاتی توجه کرد، مثل: سرمایه اولیه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، نوع و تعداد محصول، قالب سایت. اگر این سه مورد را برای خودتان مشخص کرده­اید حالا آماده­اید که درباره انتخاب فروشگاه ساز تصمیم بگیرید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش، امنیت فروشگاه، رابط کاربری از دیگر نکاتی است که قبل از انتخاب فروشگاه ساز به آن توجه کرد. فروشگاه ساز پرتال امکاناتی را به شما ارائه میدهد که به تمام نیازهای شما در حین ساخت سایت پاسخ داده می­شود، از جمله:

ـ قالب­های متنوع و زیبا

قالب مثل ویترین مغازه­تان باید با شکوه و جذب کننده باشد. صفحات توضیح و معرفی محصول، کاتالوگ محصول و سبد خرید یکی از اصلی­ترین قسمت سایت خواهد بود که باید آن را به بهترین شکل ممکن بسازید. فیلتر محصول، مقایسه محصول، جدول ویژگیهای آن از دیگر امکانات خاص برای یک سایت محسوب می­شود. این قسمت در فروشگاه ساز پرتال کاملا سلیقه­ای بوده و می­توانید متن، تصاویر و سایر بخش­ها را خودتان ویرایش کنید. این امکان به صورت رایگان صورت گرفته و نیازی نیست برای تغییر قالب هزینه­ای پرداخت کنید و فقط با یک دکمه امکان پذیر است.

ـ ثبت دامنه اختصاصی

اگر برای انتخاب آدرس سایت خودتان ذوق دارید و می­خواهید خودتان دامین و آدرس سایت را انتخاب کنید در این بخش آزاد هستید. البته انتخاب بهترین دامنه شرایطی دارد که با همکاری مشاورین می­توانید یک آدرس اینترنتی مناسب برای سایت­ خود انتخاب کنید. همچنین اگر دامنه­ای از سایت قبلی خود دارید می­توانید به سایت جدید متصل کنید.

ـ کسب رتبه­های برتر گوگل

قابل‌های فروشگاه ساز پرتال به شکل استاندارد طراحی شده­اند و سئو شده و آماده تحویل شما می­شود. برای همین برای رسیدن به رتبه اول گوگل راه زیادی نخواهید داشت و کافی است که سایت را راه اندازی کنید.

ـ طراحی سایت واکنشگرا

ممکن است کاربران برای دستیابی به سایت شما از هر دستگاهی استفاده کنند، پس لازمه یک سایت خوب آن است در این شرایط نیز متن خوانا و تصاویر استاندارد به کاربر ارائه شود. پرتال سایتی را به شما تحویل می­دهد که تمام کاربران با هر دستگاهی در بالاترین کیفیت به فضای وب شما دسترسی پیدا کنند.

فروشگاه ساز پرتال چه امکاناتی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارد؟فروشگاه ساز پرتال چه امکاناتی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارد؟

ـ پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل

اگر نیمه­های شب سایت­تان به مشکلی بربخورد، چه خواهد شد؟ پرتال در این باره هم تصمیماتی را برای رفاه حال شما گرفته است. تیم پشتیبانی پرتال در تمام روزهای هفته از ساعت 9 تا 22 و در تعطیلات از ساعت 9 تا 17، از طریق تیکت و تلفن پاسخگوی شماست.

هزینه ساخت فروشگاه با فروشگاه ساز پرتال

ساخت یک بیلبورد تبلیغاتی برای معرفی برند و محصول­تان چقدر است؟ قطعا اگر تا به حال این کار را هم انجام نداده­اید، رقم زیادی در ذهن­تان نقش خواهد بست. وقتی شما می­توانید با هزینه کم­تر مالک کاربران در یک فضای بی­انتها شوید، پس هزینه آن در مقابل نتیجه­ای که می­گیرید بسیار ناچیز به حساب می­آید. برای سفارش سایت با کمترین هزینه به https://www.portal.ir/ecommerce مراجعه و از امکانات پرتال در جهت رونق کسب و کارتان استفاده کنید.

کد خبر : ۱۵۷۷۶۸
0
۰
ارسال نظر