فرصت سوزی دوباره “استقلال”

الهلال عربستان حریف آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا از اکنون به دنبال فراهم آوردن شرایطی است تا بدون کمترین دغدغه خاطر مقابل استقلال صف‌آرایی کند.

فرصت سوزی دوباره “استقلال”
کد خبر : ۲۵۸۰۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی، دور جدید تمرینات استقلال در حالی آغاز شد که یک روز قبل از آن شاهد استعفای تنی چند از اعضای هیئت مدیره و علنی شدن اختلافات مدیر عامل و هیات مدیره بوده ایم.

بی شک اختلافاتی از این دست، استقلال را در راه رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده مدیران و کادر فنی دچار چالش خواهد کرد و مانع کامیابی آبی‌پوشان در پایان فصل خواهد شد؛ در روزهایی که بازیهای لیگ به دلیل مسابقات تیم ملی تعطیل شده است

فرصت سوزی استقلال

بهترین فرصت برای رفع نقایص فنی و سازمان دهی بهتر کارهای ستادی باشگاه است اما متاسفانه در استقلال نه تنها از این فرصت استفاده نمی‌شود بلکه به شکلی کاملاً معکوس نزاع‌های مدیریتی در بدترین زمان ممکن در حال شکل گرفتن است.

این در حالی است که الهلال عربستان حریف آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا از اکنون به دنبال فراهم آوردن شرایطی است تا بدون کمترین دغدغه خاطر مقابل استقلال صف آرایی کند. نماینده عربستان به رغم داشتن تمامی امکانات سخت افزاری و کادری فنی مجرب فارغ از داشتن تیم آنالیزور فعلی قصد دارد ۳ آنالیزور هلندی دیگر را نیز به مجموعه خود اضافه کند تا کار را بدون کمترین اگر و اما دنبال کند.

در استقلال اما نه تنها برای بازی چند ماه آینده برنامه ای وجود ندارد بلکه خودزنی‌های پایان ناپذیر مانع از اجرای صحیح برنامه‌های کادر فنی برای بازی‌های لیگ و جام حذفی خواهد شد.

کد خبر : ۲۵۸۰۱
0
۰
ارسال نظر