فرشاد فرجی کرونا ندارد و با پرسپولیس به هند می‌رود

یشتر علایم او این نگرانی را ایجاد کرد که فرشاد فرجی کرونا دارد.

فرشاد فرجی کرونا ندارد و با پرسپولیس به هند می‌رود
کد خبر : ۱۴۱۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برنا، مدافع تیم پرسپولیس مشکلی برای همراهی سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. پیشتر علایم او این نگرانی را ایجاد کرد که فرشاد فرجی کرونا دارد.

اما فرجی که به دلیل مشکوک بودن به بیماری کرونا از لیست پرسپولیس برای بازی با پدیده خط خورد، کاروان پرسپولیس را در سفر به هندوستان همراهی خواهد کرد.

تست نهایی از فرشاد فرجی برای کرونا

فرشاد فرجی بعد از کرونا در تمرینات پرسپولیس.

به گزارش ورزش سه مدافع تازه وارد پرسپولیس با توجه به مشکوک بودن به کرونا این تیم را در سفر به مشهد همراهی نکرد. فرشاد فرجی ، farshad faraji مدافع پرسپولیس که از پدیده به این تیم پیوسته بود با بدشانسی بزرگی مواجه شد.

او نتوانتست در تقابل زودهنگام با مهدی رحمتی تیمش را در مشهد همراهی کند. فرجی با توجه به سرماخوردگی و با تصمیم سریع کادرفنی و سرپرست تیم از جمع دیگر‌ بازیکنان جدا شد.

بلیت سفر به مشهد وی کنسل شده بود. او که با شرایط مشکوک به کرونا مواجه است با نظر پزشک تیم قرار است تست مربوطه را پشت سر بگذارد و در صورتی که مشکلی نداشته باشد بعد از پایان دوره سرماخوردگی به تمرینات بازخواهد گشت.

با توجه به آماده سازی پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تدابیر محکمی برای بازیکنان و دیگر‌ اعضای تیم در نظر گرفته شده است تا خطرات ناشی از ابتلا به کرونا و حذف از مسابقات کاهش یابد.

کد خبر : ۱۴۱۲۲
0
۰
ارسال نظر