فرزاد حسنی، آزاده نامداری و پایانی سخت تراژیک

برجسته ترین حاشیه ازدواج و طلاق فرزاد حسنی آزاده نامداری است.  ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت.

فرزاد حسنی، آزاده نامداری و پایانی سخت تراژیک
کد خبر : ۱۳۲۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که هنوز خبر درگذشت آزاده نامداری همه را در بهت فرو برده بسیاری نگاهی به گذشته پرحاشیه مجری تلوزیون داشتند که برجسته ترین آن ازدواج و طلاق فرزاد حسنی آزاده نامداری است.

سال ۹۲ بود که آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت.

فروردین 1394 بود که آزاده نامداری، در یک پست اینستگرامی فاش کرد که فرزاد حسنی، همسر سابقش که هم‌کارش نیز بود، او را ضرب‌وشتم می‌کرده و به همین دلیل از او جدا شده است.

بخوانید: شایعه پیوستن فرزاد حسنی به اینترنشنال و ارتباط با درگذشت آزاده نامداری

پست ازاده نامداری در مورد فرزاد حسنی

نامداری در این پست که به فاصله‌ی کوتاهی آن را از صفحه‌ی خود حذف کرد، ضمن انتشار عکسی از صورت و چشم کبود خود نوشته بود:

«متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید… باید… این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودم و حالم رو رویت کردند…

امروز به لطف دروغ‌گویی ایشون، مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه… من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم. درس می‌دم. کار می‌کنم و دوباره زنده شدم. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده‌ش رو میسپره دست کسی که به نزدیک‌ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.

این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره.

آقای حسنی می‌دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم به خدا… و خوشحالم که دیگه نمی‌بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت‌هاست حتی خودم گوشش ندادم… والسلام.»

واکنش فرزاد حسنی به طلاق از آزاده نامداری

فرزاد حسنی مجری مشهور و خبرساز تلویزیون همان روزها مهمان برنامه«رادیو من» بود. او در اولین مصاحبه‌اش بعد از جدایی از « آزاده نامداری » درباره مضرات فضولی صحبت کرد و این که چرا بعضی ها در زندگی دیگران سرک می‌کشند.

بعد از حدود دو سال سکوت، فرزاد حسنی توضیحات و دفاعیاتی در مورد این قضیه منتشر کرد.

1- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می تواند بپذیرد که این خانم تا به حال هیچ گونه شکایتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشارالیها که سرشار از تصاویر و مدارک غیر واقعیست پاسخ سوال روشن است!

2- ایشان با بیان ادعاهای گوناگون و تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهدید به قتل، شکستن گوشی همراه (باور کنید به همین جرم!) و ارسال پیامک از من شکایت کرده و در تمامی این موارد به واسطه ی صدور احکام قضایی دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنید به پرونده کلاسه ی 922192/63 در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران. در کدامیک از این موارد محکوم واقع شده ام؟ هیچ کدام!

3 - اساسا مسائل خانوادگی ما به مدیران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ایشان با فرافکنی و عدم قبول واقعیت، موضوعات فی مابین در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می دهند؟! اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردیست که مرتبط با جدایی اش از من نیست.

4- پاسخ مفصل و قاطع من به این فرمایشات کذب و عکس های غیر واقعی و تهمت های پی در پی و مظلوم نمایی در مرجع قضایی به واسطه طرح شکایت از ایشان صورت خواهد پذیرفت و فصل الخطاب همه ی ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

ادامه حواشی آزاده نامداری

اما مسئله طلاق او تنها حاشیه زندگی شخصی‌اش نبود. در سال ۹۶ عکسی از او در کشور سوییس منتشر شد که بدون حجاب در پارکی در حالی که بطری نوشیدنی الکلی در کنار او بود؛ آغاز حاشیه‌های جدی‌تری برای او بود. برخی انتشار عکس‌های او را نقض حریم خصوصی می‌دانستند و بسیاری او را به ریاکاری متهم کردند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. او در این سال‌ها با سجاد عبادی؛ فرزند رحیم عبادی از چهره‌های سیاسی و اصلاح طلب ارزدواج کرد و خبرهای رسانه ای او بسیار کم رنگ شد.

در نهایت روز شنبه قبل خبر فوت او منتشر شد.

در ساعات اولیه هیچ مقام رسمی مرگ او را تایید نکرد تا این که مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفته بود تکنسین های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند.

او با اشاره به فوت آزاده نامداری گفته بود: «ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

لینک کوتاه

کد خبر : ۱۳۲۱۹
0
۰
ارسال نظر