فال روزانه سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱؛ انتقاد سد راهتان نشود!

دستیابی به اهداف شما در حال حاضر باید آسان تر از حد معمول باشد. در حالی که انرژی های روز شما را به سمت موفقیت سوق می دهد، بزرگ‌ترین اشتباهی که می توانید مرتکب شوید این است که اجازه دهید انتقاد منفی شما را متوقف کند.

فال روزانه سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱؛ انتقاد سد راهتان نشود!
کد خبر : ۱۰۸۰۶۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - فال روزانه سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ می گوید این انتقادها ممکن است همیشه از اطرافیان نباشد، افکاری که در ذهن شما می چرخد نشان دهید که رئیس کیست!

فروردین

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ممکن است امروز هنگام تعامل با محیط خود کمی احساس ناراحتی کنید. بلاتکلیفی می تواند شما را از بیان هر چیزی که در ذهن دارید باز دارد. با اطمینان به اموراتتان برسید.

اردیبهشت

ممکن است کاملاً مطمئن نباشید که احساسات و الگوهای فکری امروز شما را به کجا می برد.

این وضعیت ممکن است باعث شود که در محل کار خود بسیار مردد باشید. مشکل اعتماد شما با همسرتان کم کم حل می شود.

خرداد

تصمیماتی که در گذشته گرفتید ممکن است امروز باعث ناراحتی شما شود. اگرچه فرآیندهای فکری ما همیشه ما را به سمت انتخاب های درست هدایت نمی کند، اما زمانی که فرصت ها به وجود می آیند، می توانیم با عمل در راستای منافع خود به بیش از آنچه تصور می کردیم دست پیدا کنیم.

به جای زیر سوال بردن گذشته، اجازه دهید زندگی جریان داشته باشد و به دنبال فرصت های جدید باشید.

تیر

شما باید چشمان خود را برای فرصت های جدید باز نگه دارید و باور داشته باشید که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

سعی کنید بزرگ فکر کنید و سپس قدمی بردارید که نشان دهد مصمم به پیروزی هستید.

مرداد

اگر آنقدر باهوش باشید که از اشتباهات دیگران درس بگیرید، امروز از یک تله بزرگ عقب نشینی خواهید کرد.

با این حال، اگر بدون فکر عمل کنید، می توانید همان اشتباهات را مرتکب شوید. قبل از اقدام به هرکاری خوب فکر کنید.

شهریور

ایده ای که مدتی است در اعماق ذهن شما بوده است، امروز با اتفاقی آغاز و آشکار می شود. انرژی خود را برای رویدادهای بی معنی، ایده های بیهوده و فعالیت های اجتماعی سطح پایین هدر ندهید.

وقت آن است که در مورد زندگی و آینده خود جدی باشید.

مهر

اگر امروز وقت آزاد داشتید، در صورت امکان با افرادی که می توانند در آینده برای شما مفید باشند، ملاقات کنید. فعالیت کیهانی در زمینه شغلی برای شما امروز در مسیر موفقیت می‌باشد.

آبان

بسیار مهم است که امروز به گفته‌هایتان توجه کنید. ممکن است مجبور شوید از یک همکار، دوست یا همسر خود انتقاد کنید، اما انتخاب کلمات و نحوه استفاده از آن‌ها تعیین می کند که آیا تأثیرات سخنان شما مثبت خواهد بود منفی!

آذر

در حالی که موفقیت امروز عمدتاً از طریق تلاش‌های شما به دست می‌آید، یک عامل شانس نیز وجود دارد که به نفع شما کار می‌کند. شجاع باشید‌ حتی اگر دیگران بگویند که دارید با آتش بازی می‌کنید!

دی

اگر در محل کار یا در خانواده شما کسی درخواستی دارد که امروز با آن راحت نیستید، باید «نه» بگویید. مهم نیست چقدر سعی می کند شما را متقاعد کند! گاهی اوقات نیت خوب می تواند زندگی شما را به یک کابوس تبدیل کند.

بهمن

شما باید بر این توهم توطئه خود پایان دهید. حتی اگر درست باشد، سیارات نشان می دهند که هیچکس نمی تواند کاری انجام دهند که واقعاً به شما آسیب برساند. با این حال، با اضطراب بیش از حد، می توانید به خودتان آسیب برسانید.

اسفند

شما توانایی طبیعی در هماهنگی با افکار و احساسات دیگران دارید و این مهارت امروز کمک بزرگی به شما خواهد کرد. حتماً به حس خود اعتماد کنید، حتی اگر به نظر کمی با واقعیت ارتباط نداشته باشند.

کد خبر : ۱۰۸۰۶۳
0
۰
ارسال نظر