فال حافظ امروز یکشنبه 8 آبان/ روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست!

فال حافظ امروز یکشنبه 8 ابان را مطالعه کرده و از اتفاقاتدر مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز یکشنبه 8 آبان/ روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست!
کد خبر : ۱۱۹۹۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز یکشنبه 8 ابان به شما توصیه می کند: سختی های زیادی سر راه شما وجود دارد که همه از اشتباهاتی است که در گذشته انجام داده اید.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین فروردین

غزل شماره 73 دیوان حافظ : روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست

تعبیر غزل شماره 73 حافظ در فال شما :

سختی های زیادی سر راه شما وجود دارد که همه از اشتباهاتی است که در گذشته انجام داده اید. اگرچه پشیمانی و ملامت خودتان فایده ای ندارد اما ناامیدی هم مشکلی را حل نخواهد کرد.

از مشکلات و سختی ها شکایت نکنید، با تلاش و امیدواری می توانید از هر سختی عبور کرده و به سر منزل مقصود برسید.

راز شما از کسی پنهان نیست، به توانمندی های خود اعتماد داشته و با توکل به خدا جلو بروید. اگر ضعیف باشید به مراد دل خود نخواهید رسید و حسرت آن یک عمر بر دل تان خواهد ماند.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین اردیبهشت

غزل شماره 8 دیوان حافظ : ساقیا برخیز و درده جام را

تعبیر غزل شماره 8 حافظ در فال شما :

ناامید نباشید و با عزمی راسخ دوباره از جای برخیزید و به تلاش خود ادامه دهید. با تنبلی به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی کنید. نگران مسائل مالی و دنیوی نباشید، این جهان گذرا است و این روزهای سخت به زودی تمام خواهند شد پس شاد باشید و غم گذشته و آینده را نخورید.

با صبر و آرامش به آرزو و معشوق خود خواهید رسید و دنیا زیبایی های خود را به شما نشان خواهد داد. هرکسی قابل اعتماد نیست، اسرار درون خود را نزد هر کس فاش نکنید چون ممکن است پشیمان شوید.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین خرداد

غزل شماره 114 دیوان حافظ : همای اوج سعادت به دام ما افتد

تعبیر غزل شماره 114 حافظ در فال شما :

اگر نیت فال شما رسیدن به مقام و ثروت است، مژده بر شما که به زودی به مقصود خود خواهید رسید و مقام بالا نصیب شما خواهد شد.

آن چه می خواهید با صدای بلند بگویید تا دیگران آن را بشنوند و وسیله ای شوند تا به نتیجه برسید. مشکلات و سختی ها باعث می شود قدر روزهای خوش را بدانید، به زودی از رنج و مشکلات رها می شوید و نیتی که در ذهن دارید عملی می شود.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین تیر

غزل شماره 30 دیوان حافظ : زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

تعبیر غزل شماره 30 حافظ در فال شما :

ناامیدی را کنار بگذارید و برای رسیدن به مقصود تلاش کنید. مشکلات زیادی سر راه تان وجود دارد اما خداوند برای هر مشکل راه چاره ای قرار داده، پس از ناامیدی و نگرانی دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

عشقی که بر اساس هوا و هوس های شیطانی باشد سرانجامی نخواهد داشت. گول ظاهر افراد به ظاهر دوست را خورده اید اما به خداوند اعتماد داشته باشید زیرا در نهایت راه ها برای شما باز شده و به سر منزل مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین مرداد

غزل شماره 335 دیوان حافظ : در خرابات مغان گر گذر افتد بازم

تعبیر غزل شماره 335 حافظ در فال شما :

بسیار غمگین و اندوهگین هستید و دوست قابل اعتماد و رفیق شفیق پیدا نمی کنید تا با او درد دل کرده و خود را خالی کنید به همین دلیل افسرده شده اید.

از ناامیدی و خودخوری دست کشیده و به توانایی های خود اعتماد کنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با ایمان به هدف به تلاش و کوشش خود ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین شهریور

غزل شماره 50 دیوان حافظ : به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است

تعبیر غزل شماره 50 حافظ در فال شما :

بدانید که هر مشکلی راه حل خاصی دارد و همه درها با یک کلید باز نمی شوند. برای انجام کاری دچار تردید هستید، شک نکنید و هر چه زودتر برای انجام کار خیر پیشقدم شوید.

برای رفع مشکلات و سختی ها لازم است خوب فکر کرده و با تلاش و کوشش و توکل بر خداوند بر مسائل زندگی تان غلبه کنید.

صبور باشید و ناامیدی و غم و غصه را کنار بگذارید. شما توانمندی های زیادی دارید و با بهره گیری از هوش خود بهترین نتایج را به دست خواهید آورد.

بیشتر به سلامتی روح و جسم خود توجه کنید و زندگی را سخت نگیرید.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین مهر

غزل شماره 288 دیوان حافظ : کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش

تعبیر غزل شماره 288 حافظ در فال شما :

از لحظات زندگی نهایت استفاده را ببرید و قدر جوانی را بدانید. وقت خود را برای کارهای بیهوده به تلف نکنید. روزهای کامیابی و خوشی فرا رسیده و ایام خوبی را می گذرانید. از کبر و غرور برحذر باشید.

از خواب غفلت و بی خبری بیدار شوید تا بعدا افسوس این روزها را نخورید. حالا که خوشبختی در خانه تان را زده، شما هم همت کرده و برای رسیدن به آن چه در دل دارید تلاش کنید.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین آبان

غزل شماره 29 دیوان حافظ : ما را ز خیال تو چه پروای شراب است

تعبیر غزل شماره 29 حافظ در فال شما :

در آینده ای نزدیک حوادثی برای شما رخ خواهد داد که اگر خودتان را آماده نکنید غافلگیر خواهید شد. پس هوشیار باشید تا در زمان درست کار درست را انجام دهید.

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و به داشته های آن ها غبطه نخورید، شما نیز استعدادها و توانایی هایی دارید که مختص شخص شماست و دیگران از آن محروم اند.

به خاطر خوشی های فردا، زمان حال را خراب نکنید، سرانجام مشکلات و سختی ها تمام می شود و به مراد دلتان خواهید رسید. به عالم فانی و زودگذر دل نبندید که دل بستن به ظواهر دنیا، نا امیدتان خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین آذر

غزل شماره 167 دیوان حافظ : ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

تعبیر غزل شماره 167 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که همه چیز به کام شما تغییر پیدا می کند و به زودی مراد دل تان حاصل خواهد شد. هنر آن است که در روزهای طلایی شکرگزار خداوند باشید و از کبر و غرور حذر کنید. با اراده و همت عالی ادامه دهید تا موفقیت ها ماندگار شوند.

منفی باف نباشید و اختیار خود را به کسی ندهید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند پس قدر زندگی و خانواده خود را بدانید. به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید.

فال حافظ امروز 8 آبان متولدین دی

غزل شماره 312 دیوان حافظ : بُشری اِذِ السّلامهُ حَلَّت بِذی سَلَم

تعبیر غزل شماره 312 حافظ در فال شما :

شخصی به شما ستم کرده که از دست او ناراحت هستید، او هم در حال و وضع مساعدی به سر نمی برد. نگران نباشید به زودی رحمت و لطف خداوند شامل حال شما شده و ستم ها به سمت ستمکار بازمی گردد.

خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد. اسرار دل را برای هرکس فاش نکنید. عهدی شکسته شده که به نفع شما بوده و شما را برای بستن قراردادهای جدید آماده می کند.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین بهمن

غزل شماره 151 دیوان حافظ : دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد

تعبیر غزل شماره 151 حافظ در فال شما :

غم و غصه تا کی؟!

برای کاری که هیچ منفعتی برای شما نداشته دچار اندوه شده اید که کاملا بی دلیل و بدون منطق است. زیاد به دشمنان خود توجه نکنید. شاید ظاهرا در کاری که برایش رنج و سختی زیادی تحمل کرده اید و از مال و جان خود مایه گذاشته اید، شکست خورده باشید اما بهتر است از گذشته درس گرفته و آن را رها کنید.

هرچه اهداف عالی تر و آرزوهای بزرگ تر داشته باشید سختی ها و مشکلات راه نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین قبل از شروع کار فکر همه چیز را بکنید. قناعت پیشه کنید و به خداوند توکل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فریب ظاهر افراد حیله گر را نخورید که سعی می کنند شما را از راه به در کنند.

فـال حـافـظ امروز 8 آبان متولدین اسفند

غزل شماره 283 دیوان حافظ : سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

تعبیر غزل شماره 283 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید شجاعت به خرج دهید و صداقت داشته باشید. ریاکاری عاقبت خوبی نخواهد داشت. به تازگی کاری را شروع کرده اید و باید شک و دودلی را کنار بگذارید.

دست از ناامیدی بردارید زیرا سرانجام مراد دل حاصل خواهد شد. قلبی پاک، خانواده خوب و زندگی مرفهی دارید، سعی کنید زندگی خود را حفظ کرده و به بیراهه کشیده نشوید.

اسرار دل را برای غریبه و نامحرم فاش نکنید.

کد خبر : ۱۱۹۹۷۸
0
۰
ارسال نظر