فال حافظ امروز چهارشنبه 9 فروردین/ چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

فال حافظ امروز چهارشنبه 9 فروردین را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 9 فروردین/ چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید
کد خبر : ۱۶۰۶۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز چهارشنبه 9 فروردین به شما توصیه می کند: عمر گران قیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. آرزویی کرده ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی.

متولدین فروردین

چل سال بیش رفت که من لاف می زنم

کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که عمر گران قیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. آرزویی کرده ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست. شما خودت فرصت ها را از دست داده ای. هنوز هم فرصت باقی است. یا علی بگو و از نو شروع کن.

متولدین اردیبهشت

سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی

گفت بازآی که دیرینه این درگاهی

همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان

پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد هنوز هم راه برگشت برایت باز است و می توانی اشتباهات گذشته را جبران کنی. تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نینداز . از اشتباهات درس بگیر و آنها را پلی برای پیروزی قرار بده. همه زمین می خورند اما باید ایستاد و ادامه داد تا به مقصود رسید.

متولدین خرداد

سلیمی منذ حلت بالعراق

الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست

الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مطمئن باش پاسخ نیکی جز نیکی نیست و تو پاداش کارهای خوب و تلاش هایت را خواهی گرفت. در آینده نه چندان دوری شاهد اتفاقات جدیدی در زندگی ات خواهی بود که شما را کاملا از خود بی خود می کند. همچنین اخبار خوشی در راه است.

متولدین تیر

​چو آفتاب می از مشرق پیاله برآید

ز باغ عارض ساقی هزار لاله برآید

نسیم در سر گل بشکند کلاله سنبل

چو از میان چمن بوی آن کلاله برآید

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید توقع خیلی زیادی از روزگار داری و دلت می خواهد بدون دردسر به همه چیز برسی. این خیالی بیش نیست. بدون سعی و کوشش کار به جایی نخواهی برد. اگر همت بلند نداشته باشی فرصت ها را از دست می دهی.

متولدین مرداد

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم

که گشته ام ز غم و جور روزگار ملول

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید آرزوی انجام کاری تمام فکر تو را به خود مشغول نموده اما امکانات انجام آن را نداری و از این بابت بسیار مغموم و ناراحت هستی، به آب و آتش می زنی و هر سختی و خطر را به جان می خری، بدان و آگاه باش اهداف بلند مسیری بس طولانی و پر سنگلاخ و پایانی نامعلوم دارد.

متولدین شهریور

ما بدین در نه پی حشمت وجاه آمده ایم

از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

آبرو می رود ای ابر خطاپوش ببار

که به دیوان عمل نامه سیاه آمده ایم

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دست تقدیر مسیر زندگی تان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده اید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حال تان می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

متولدین مهر

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

بر من جفا ز بخت من آمد وگرنه یار

حاشا که رسم لطف و طریق کرم نداشت

تعبیر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ ان شاءالله.

متولدین آبان

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست

اگر چه دوست به چیزی نمی خرد ما را

به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید. به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد. بندهای غم عاقبت از دل تان باز می شود اگر با خدا باشید.

متولدین آذر

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار

ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار

گردی از رهگذر دوست به کوری رقیب

بهر آسایش این دیده خونبار بیار

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برای تان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهای تان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشم تان به جمال یار روشن می شود و کام تان شیرین خواهد شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

متولدین دی

غم زمانه که هیچش کران نمی بینم

دواش جز می چون ارغوان نمی بینم

به ترک خدمت پیر مغان نخواهم گفت

چرا که مصلحت خود در آن نمی بینم

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید چرا فکر می کنید غم دل تان را پایانی نیست؟ دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دل تان می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راه تان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآیید و خودتان مشکلات تان را حل کنید.

متولدین بهمن

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که برای رسیدن به مقصود از فدا کردن جان تان هم دریغ ندارید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و تو پاداش تلاش هایت را خواهی دید و به مقصودت خواهی رسید.

متولدین اسفند

شهری ست پرظریفان و از هر طرف نگاری

یاران صلای عشق است گر می کنید کاری

چشم فلک نبیند زین طرفه تر جوانی

در دست کس نیفتد زین خوبتر نگاری

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید حال وقت نشستن نیست. باید کاری کنید. تا توان جوانی را دارید می توانید خودتان را به هدف برسانید هرچند که این آدمیان خاکی شما را بسیار فریب داده اند ولی باز هم گذشته را فراموش کنید. توقع خودتان را کمی پایین آورید، گره کارتان باز می شود و کاری که بسیار سخت و دشوار باشد حل می شود به شرط اینکه رازتان را فاش نکنید.

کد خبر : ۱۶۰۶۱۷
0
۰
ارسال نظر