فال حافظ امروز چهارشنبه 28 دی ماه/زین جفا رخ به خون بشوید باز

فال حافظ امروز چهارشنبه 28 دی ماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 28 دی ماه/زین جفا رخ به خون بشوید باز
کد خبر : ۱۴۱۵۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ،فال حافظ امروز چهارشنبه 28 دی ماه به شما توصیه می کند: اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برای تان رنگ و بوی دیگری می گیرد.

متولدین فروردین

تا معطر کنم از لطف نسیم تو مشام

شمه ای از نفحات نفس یار بیار

به وفای تو که خاک ره آن یار عزیز

بی غباری که پدید آید از اغیار بیار

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می شود و همه چیز برای تان رنگ و بوی دیگری می گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهای تان خواهید رسید و از قفس غم رهایی پیدا می کنید، چشم تان به جمال یار روشن می شود و کام تان شیرین خواهد شد و این خبر به همگان خواهد رسید.

متولدین اردیبهشت

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید

عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر

برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه کارها آسان می شود.

متولدین خرداد

درد عشقی کشیده ام که مپرس

زهر هجری چشیده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده ام که مپرس

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید. حرف های او از صدق و صفاست. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هرچند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقام تان را بالا می برد.

متولدین تیر

جز افلاطون خم نشین شراب

سر حکمت به ما که گوید باز

هر که چون لاله کاسه گردان شد

زین جفا رخ به خون بشوید باز

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران از رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید و به خداوند توکل کنید. خودتان یاعلی بگویید و مطمئن باشید موفق می شوید. ان شاالله به زیارت کعبه مکرمه مشرف می شوید.

متولدین مرداد

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم

طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانسته و برای آنها دعا می کنی. به زودی لطف و رحمت خداوند شامل حالت می شود و به آرزویت می رسی.

متولدین شهریور

ز میوه های بهشتی چه ذوق دریابد
هر آن که سیب زنخدان شاهدی نگزید

مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب

به راحتی نرسید آن که زحمتی نکشید

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وظیفه ات عمل کن؛ در این صورت است که مژده رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن تا فردا به بوستان آرزویت برسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

متولدین مهر

ز کوی میکده برگشته ام ز راه خطا

مرا دگر ز کرم با ره صواب انداز

بیار زان می گلرنگ مشک بو جامی

شرار رشک و حسد در دل گلاب انداز

تعبیر:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که تحولی بزرگ در زندگی ات به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید. با خدا باش تا شیطان از تو دور و آرزوهای محالت محقق شود.

متولدین آبان

ساقیا یک جرعه ای زان آب آتشگون که من

در میان پختگان عشق او خامم هنوز

از خطا گفتم شبی زلف تو را مشک ختن

می زند هر لحظه تیغی مو بر اندامم هنوز

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد به عاقبت کاری که می کنی بیندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری؛ برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آور.

متولدین آذر

گرت هواست که چون جم به سر غیب رسی
بیا و همدم جام جهان نما می باش

چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان

تو همچو باد بهاری گره گشا می باش

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید تو کار خیرت را انجام بده و از بنده خدا تمنای جواب نداشته باش. خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن. دشمن شکست می خورد و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

متولدین دی

غم حبیب نهان به ز گفت و گوی رقیب
که نیست سینه ارباب کینه محرم راز

اگر چه حسن تو از عشق غیر مستغنیست

من آن نیم که از این عشقبازی آیم باز

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا. با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی را برایت رقم زده است. مرد عمل باش تا با همه آنها مقابله کنی و به دولت برسی.

متولدین بهمن

یا رب کجاست محرم رازی که یک زمان
دل شرح آن دهد که چه گفت و چه ها شنید

اینش سزا نبود دل حق گزار من

کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید

تعبیر:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که تو که سرچشمه همه خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود کن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درددل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداری ات باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه راهت باشد.

متولدین اسفند

پروانه را ز شمع بود سوز دل ولی
بی شمع عارض تو دلم را بود گداز

صوفی که بی تو توبه ز می کرده بود دوش

بشکست عهد چون در میخانه دید باز

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید کسانی هستند که به راهنمایی تو نیاز دارند؛ دست آنها را رد نکن. آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان به در کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.

کد خبر : ۱۴۱۵۱۹
0
۰
ارسال نظر