فال حافظ امروز  چهارشنبه 19 بهمن ماه/ به شکر آن که برافکند پرده روز وصال

فال حافظ امروز  چهارشنبه 19 بهمن ماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز  چهارشنبه 19 بهمن ماه/ به شکر آن که برافکند پرده روز وصال
کد خبر : ۱۴۷۵۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه به شما توصیه می کند: خواهان زیاد دارید. کسانی هستند که به کمک شما نیاز دارند. آنها را از خودتان دور نکنید. شما هم از کسی دور افتاده اید و تنها امیدتان وصال یار است .

متولدین فروردین

فاتحه ای چو آمدی بر سر خسته ای بخوان

لب بگشا که می دهد لعل لبت به مرده جان

گر چه تب استخوان من کرد ز مهر گرم و رفت

همچو تبم نمی رود آتش مهر از استخوان

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خواهان زیاد دارید. کسانی هستند که به کمک شما نیاز دارند. آنها را از خودتان دور نکنید. شما هم از کسی دور افتاده اید و تنها امیدتان وصال یار است و تنها چیزی که زندگی تان را دوباره تضمین می کند همین است. دست به دعا برداشته اید؛ امید داشته باشید که ان شاالله به وصال می رسید.

متولدین اردیبهشت

یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود

دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز

چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود

تعبیر

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد راهی برای تان گذاشته بودند که به سلامت از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباشید که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سوی تان می وزد، پس آماده باشید تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنید. در ضمن به فکر باشید تا یاری پیدا کنید که همیشه تکیه گاه تان باشد.

متولدین خرداد

شممت روح وداد و شمت برق وصال

بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

حکایت شب هجران فروگذاشته به

به شکر آن که برافکند پرده روز وصال

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شب های هجران و جدایی پایان یافته و روزگار وصل و رسیدن به مراد نزدیک است. نقشه هایی را که برای این روز کشیده ای عملی کن. حریفان و حسودان را ببخش و عذر آنها را بپذیر. نذری را که کرده ای به جا آور تا رسیدن به مقصود حلالت باشد.

متولدین تیر

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن

از دوستان جانی مشکل توان بریدن

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید بر سر دوراهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برای تان بسیار مشکل شده است. راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بینجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید و به خدا توکل کنید.

متولدین مرداد

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق

چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید کرم و لطف خدا شامل حال تان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید؟ اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه قسمت تان شده ننالید و گله نکنید. شما هم دوستان زیادی دارید. دعای تان مستجاب و نیازهای تان برآورده می شود. ان شاءالله.

متولدین شهریور

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود

تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد ذات و طینتی زیبا داری و همین برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هرکس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. همواره وفادار باش که در بی وفایی خیری نیست.

متولدین مهر

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده

صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تعبیر

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که بخت و اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله سپاسگزار نعمت های خداوند باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

متولدین آبان

منم که گوشه میخانه خانقاه من است

دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک

نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر

فال حافظ امروز شما نشان می دهد ان شاءالله به زودی از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطا می فرماید. خوبی های فراوان کرده ای و دعاهای بسیاری پشتیبان توست . گره از کار دوستان باز کرده ای، مطمئن باش که در کارهایت گشایش حاصل خواهد شد.

متولدین آذر

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری

تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری

آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست

گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری

تعبیر

تفسیر فال حافظ شما می گوید روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. مطمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. یک لحظه آرامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.

متولدین دی

دلم رمیده شد و غافلم من درویش

که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم

که دل به دست کمان ابرویی ست کافرکیش

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید بر سر دوراهی قرار گرفته ای. همه کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هرجا شروع کنی منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

متولدین بهمن

​باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است

شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

یک قصه بیش نیست غم عشق وین عجب

کز هر زبان که می شنوم نامکرر است

تعبیر

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که بر داشته های خود تکیه کردن و شناختن قدر و منزلت آنچه در خود داری تو را از چیزی که در آرزوی آن هستی بی نیاز و بلند نظر و منیع طبع می کند. پند بزرگان دانا را باید شنید و به کار بست و غم به دل راه نداد.

متولدین اسفند

ما بدین در نه پی حشمت وجاه آمده ایم

از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

آبرو می رود ای ابر خطاپوش ببار

که به دیوان عمل نامه سیاه آمده ایم

تعبیر

فال حافظ امروز شما می گوید دست تقدیر مسیر زندگی تان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده اید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حال تان می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

کد خبر : ۱۴۷۵۸۹
0
۰
ارسال نظر