فال حافظ امروز دوشنبه 4 مهرماه/ کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

فال حافظ امروز دوشنبه 4 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز دوشنبه 4 مهرماه/ کامی که خواستم ز خدا شد میسرم
کد خبر : ۱۱۲۶۲۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز دوشنبه 4 مهر به شما توصیه می کند: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند.

فال حافظ فروردین​

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم

یعنی غلام شاهم و سوگند می‌خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز

کامی که خواستم ز خدا شد میسرم
تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت​

صبح است و ژاله می‌چکد از ابر بهمنی

برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده‌ام بیار

می تا خلاص بخشدم از مایی و منی
تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دچار کبر و غرور شده اید. سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دوری کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغ تان می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد​

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی

وین دفتر بی‌معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم

در کنج خراباتی افتاده خراب اولی
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مرحبا بر شما؛ هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدای تان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنان تان شما را شکست سختی می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

فـال حـافـظ متولدین تیر​

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود

تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

دل که از ناوک مژگان تو در خون می‌گشت

باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید آفرین بر ایمان راسخ و اراده تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازی. دام ها را می شکنی. خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد​

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی

گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت

به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی
تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره باران سیراب می شود و همچون پرنده ای که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید. معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

فـال حـافـظ متولدین شهریور​

چو گل هر دم به بویت جامه در تن

کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ

چو مستان جامه را بدرید بر تن
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید. هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستان تان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگویید؛ شاید به شما کمک کنند. دل تان نمی شکند و خدا نیز کمک تان می کند.

فـال حـافـظ متولدین مهر​

صوفی بیا که آینه صافیست جام را

تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس

کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که دلت را مثل آینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی؛ آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهی است که تو را به هدف می رساند.

فـال حـافـظ متولدین آبان​

سحرگه ره روی در سرزمینی

همی‌گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف

که در شیشه برآرد اربعینی
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد معمایی برای تان پیش آمده که لاینحل است؛ برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید. چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلا گاه با غم های تان سازش کنید. با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید. جواب این معما آنقدر باارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر​

یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود

دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک

بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود
تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

فال حافظ متولدین دی​

در خرابات مغان نور خدا می‌بینم

این عجب بین که چه نوری ز کجا می‌بینم

جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو

خانه می‌بینی و من خانه خدا می‌بینم
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید انسان آینده نگر و عاقلی هستید. همیشه می گویید باید دید در آینده چه پیش می آید و نتیجه کار چه می شود. کاری را از روی هوس انجام نمی دهید. اگر آن کار همراه با درد و رنج باشد ولی می دانید که در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب و عالی در پی دارد. دوستان تان شما را مسخره می کنند ولی اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن​

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی

خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است

بدین راه و روش می‌رو که با دلدار پیوندی
تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که حدیث درد و رنج و حاجت خویش را جز به باد به کسی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدای تان را به خداوند می رساند. الطاف و رحمت ایزدی شامل حال تان شده است. به مقصود می رسید. راهی را که می روید ادامه دهید. فقط یادتان باشد کبر و غرور شما را از راه تان دور نسازد. نکند که طمع کنید و همت و تلاش را کنار بگذارید. همیشه با خدا باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند​

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است

به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد

به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده اند اما به فتنه ها توجه نداشته باش. فعلا سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

کد خبر : ۱۱۲۶۲۴
0
۰
ارسال نظر