فال حافظ امروز جمعه 19 اسفندماه/ بگذرد ایام هجران نیز هم

فال حافظ امروز جمعه 19 اسفندماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز جمعه 19 اسفندماه/ بگذرد ایام هجران نیز هم
کد خبر : ۱۵۵۳۹۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز جمعه 19 اسفندماه به شما توصیه می کند: انسانی صادق هستی و در راه عشق و محبت هر رنجی را پذیرایی. سر به لاک خود داری ولی همیشه از بخت خود گله مندی.

متولدین فروردین

گر تیغ بارد در کوی آن ماه

گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم

لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسانی صادق هستی و در راه عشق و محبت هر رنجی را پذیرایی. سر به لاک خود داری ولی همیشه از بخت خود گله مندی. شکوه بیهوده مکن و اگر زندگی با تو نمی سازد تو با زندگی بساز و بدان هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد و تو که رنج می بری حتما گنج نیز خواهی یافت.

متولدین اردیبهشت

آن کس که به دست جام دارد

سلطانی جم مدام دارد

آبی که خضر حیات از او یافت

در میکده جو که جام دارد

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد هر کس که در خانه ی او را بزند ناامید بر نمی گردد. پس دست به سوی او دراز کنید و از او بخواهید. خداوند هم به خاطر حسن نیت شما یاری تان خواهد کرد ان شاءالله.

متولدین خرداد

دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم

چون سر آمد دولت شب های وصل

بگذرد ایام هجران نیز هم

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هر دو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیست. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت. هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

متولدین تیر

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی

که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

به کجا برم شکایت به که گویم این حکایت

که لبت حیات ما بود و نداشتی دوامی

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید اگرچه روزهای سختی را می گذرانید اما پروردگار دعاهای تان را شنیده و از اوضاع و احوال شما آگاه است. مسئله ای پیش آمده که باعث ناامیدی شده اما امید خود را از دست ندهید و تلاش کنید تا به هدف تان برسید. در این شرایط سخت برخی اطرافیان از شما دوری می کنند، از کینه و انتقام دست بردارید و گله و شکایت نکنید، فقط از این شرایط استفاده کنید و اطرافیان تان را بشناسید.

متولدین مرداد

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش

که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور پاداش عمل خوب شما را می دهد. اول اینکه بلا را از شما دفع کرده و راه را برای تان روشن می کند. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود ان شاءالله.

متولدین شهریور

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد

بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم

زان چه آستین کوته و دست دراز کرد

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما را باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن. دست دشمن زود رو خواهد شد. به خدا توکل کن تا مشکلات را پشت سر بگذاری.

متولدین مهر

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس

زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد

از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تعبیر:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که دلت را به دست محبوبی سپرده ای و به جز او به چیزی فکر نمی کنی. بر اسم و رسم دنیا پا گذاشته ای و زندگی ات را فقط با وجود او خوش می دانی.

وقت و عمر خود را صرف به دست آوردن آرزوهای محال مکن که عمر همان گونه که آب جاری روان است، می گذرد. به جای گلایه کردن از قضا و قدر الهی به خودت و داشته هایت نگاه کن. تو چیزهایی داری که بسیاری در آرزوی داشتن آنها هستند.

متولدین آبان

گر چه ما بندگان پادشهیم

پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی

جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از خصلت های نیکوی شما سختکوشی و وفای به عهد است و با دوستان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سوء استفاده شود، مراقب باشید. به زودی آنچه از خدا خواسته اید برای تان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید. حواس تان به افراد فریبکار باشد.

متولدین آذر

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن

مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی

تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه ها از دل تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می رسد. از فرصت هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بداندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آنچه می خواهید ناامید کنند.

متولدین دی

عشق تو نهال حیرت آمد

وصل تو کمال حیرت آمد

بس غرقه حال وصل کآخر

هم بر سر حال حیرت آمد

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار، جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می دانند. به خدا توکل کن و برای رسیدن به هدف تلاشت را بیشتر کن.

متولدین بهمن

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده ای. کافی است از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببر تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشی.

متولدین اسفند

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

آن چنان مهر توام در دل و جان جای گرفت

که اگر سر برود از دل و از جان نرود

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی شود به خاطر جفایی که دیده ای مدام غصه می خوری. پیمان را با تو شکسته اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه تحمل این غم برایت آسان تر شود و از سرگردانی نجات یابی سعی کن زیاد به گذشته فکر نکنی و تمام حواست را بر ساختن آینده متمرکز کن.

کد خبر : ۱۵۵۳۹۶
0
۰
ارسال نظر