فال ابجد امروز پنج شنبه 25 فروردین 1401/ از افراد بد دوری کن!

فال ابجد امروز پنج شنبه 25 فروردین 1401 را مطالعه کنید و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز پنج شنبه 25 فروردین 1401/ از افراد بد دوری کن!
کد خبر : ۸۳۹۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال ابجد امروز پنج شنبه 25 فروردین 1401 به شما توصیه می کند: اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : آ آ د

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ج آ ب

قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان میشوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر ،سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه ی امور برخوردار شوی.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین دی

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فـال ابجد امروز 25 فروردین متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

کد خبر : ۸۳۹۳۳
0
۰
ارسال نظر