فال ابجد امروز پنج شنبه 23 تیر/ در کارت گشایش پیدا میشود!

فال ابجد امروز پنج شنبه 23 تیر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز پنج شنبه 23 تیر/ در کارت گشایش پیدا میشود!
کد خبر : ۹۷۶۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال ابجد امروز پنج شنبه 23 تیر به شما توصیه می کند: کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

فـال ابجدمتولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج د د
با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

فـال ابجد متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فـال ابجد متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : آ د ب
طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی میرسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر میشود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

فـال ابجد متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د د ج
قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل می باشد.

فـال ابجد متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فـال ابجد متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : آ ج ب
با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فـال ابجد متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ب ج د
طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

فـال ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ج ا ج

به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

فـال ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : آ د آ
نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فـال ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ج ب د
طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فـال ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ ج د
هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

فـال ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : د آ د
قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

کد خبر : ۹۷۶۵۶
0
۰
ارسال نظر