فال ابجد امروز شنبه 14 اسفند 1400/ خبر خوبی خوشحالتان می کند!

فال ابجد امروز شنبه 14 اسفند 1400 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز شنبه 14 اسفند 1400/ خبر خوبی خوشحالتان می کند!
کد خبر : ۷۷۶۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال ابجد امروز شنبه 14 اسفند 1400 به شما تصویه می کند: زمان سختی ها رو به پایان است و در روزهای پیش رو خبرهای خوبی می شنوید.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ب ج د

طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین دی

حروف ابجد فال شما : آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود. یکی از کسانی که به او نیکی میکنی به تو بدی میکند اما از کار خود پشیمان میشود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد. اگر مسافر داری به زودی باز میگردد. اگر کسی از نزدیکان در زندان باشد به زودی آزاد میشود. از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها میافتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما میرسد پس خداوند را شکر گذار باش .

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فـال ابجد امروز 14 اسفند متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

کد خبر : ۷۷۶۵۴
0
۰
ارسال نظر