فاجعه بزرگ در کمین “استقلال” بعد از قهرمانی!

اولین شوک به استقلال بعد از قهرمانی وارد شد؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که کوین یامگا فصل آینده را در تیم دیگری سپری خواهد کرد.

فاجعه بزرگ در کمین “استقلال” بعد از قهرمانی!
کد خبر : ۸۸۷۰۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر ورزشی؛ بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال تا اینجای فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده و نقش پررنگی در صدرنشینی آبی‌ها داشته است.

طی روز‌های اخیر و با داغ شدن شایعات نقل و انتقالات برای فصل بعد، شایعه شد یامگا با پیشنهاد یک تیم متمول صنعتی برای سال آینده مواجه شد و این تیم قصد دارد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب هنرمندان و ورزشکاران به قهرمان شدن "استقلال"

اینکه یامگا به این تیم صنعتی برود یا خیر مشخص نیست، ولی شنیده‌های ما از منابع موثق حاکی از آن است که یامگا در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد.

یامگا برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد، ولی با استفاده از بندی که در قراردادش وجود دارد، می‌تواند از استقلال جدا شود و به تیم دیگری برود.

به غیر از چند تیم داخلی، تیم‌هایی از قطر و امارات هم خواهان جذب این بازیکن هستند و می‌خواهند ستاره این فصل آبی‌ها را به خدمت بگیرند.

استقلال که شنبه شب قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد با جدایی یامگا قطعا متضرر خواهد شد و خبر جدایی ستاره فرانسوی استقلال می‌تواند شوک بزرگی برای هواداران این تیم بلافاصله بعد از قهرمانی باشد.

گفتنی است خود یامگا حاضر نیست برای فصل بعد با استقلال همکاری کنند.

کد خبر : ۸۸۷۰۰
0
۰
ارسال نظر