فاجعه ای دیگر؛ ریزش مدرسه در علی آباد کتول!

صبح امروز 8 آبان در شهرستان علی آباد کتول بخشی از دیوار یک مدرسه ابتدایی فرو ریخت و ۷ دانش آموز و ۳ مربی مصدوم شدند.

فاجعه ای دیگر؛ ریزش مدرسه در علی آباد کتول!
کد خبر : ۵۴۹۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه صبح امروز طی تماس‌های مردمی، گزارش ریزش بخشی از مدرسه در این شهر گزارش شد که بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به اهمیت موضوع ۷ تیم عملیاتی از پایگاه‌های زرین گل، مرکزی علی آبادکتول و قرق در محل حضور یافتند و مصدومان این حادثه که تعدادی کودک بودند توسط نیرو‌های امدادی و آتش نشانی با همکاری اورژانس از زیر آوار نجات یافتند.

محمدجواد مقسمی اظهار کرد: "پس از دریافت گزارش حادثه ریزش ساختمان یک مدرسه ابتدایی در چهارراه باهوش شهر علی آبادکتول بلافاصله نیرو‌ها به محل حادثه اعزام شدند."

بیشتر بخوانید: ویدئو/ نماینده ای که با لودر به دانشگاه آزاد حمله کرد!

او گفت: «متأسفانه در این حادثه ۷ کودک و ۳ مربی دچار مصدومیت شدند که مصدومان در حال انتقال به مراکز درمانی هستند.»

مقسمی بیان داشت: "گودبرداری غیراصولی در مجاورت این مدرسه علت اصلی ریزش بخشی از دبستان ابتدایی شده است."

هلال احمر و دو کد اورژانس علی آباد و یک کد مزرعه کتول در صحنه هستند و مصدومین در حال اعزام هستند. ۵ دانش‌آموز کلاس اولی و ۲ کودک هم کلاس دومی هستند.

بازداشت ۲ نفر در ارتباط با حادثه

حسینعلی ایزد دادستان علی آبادکتول در گفتگو با تسنیم در علی آبادکتول اظهار کرد: «بلافاصله پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.»

دادستان علی آبادکتول گفت: "مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول مربوط به پلیس ساختمان شهرداری علی آباد کتول هم بازداشت شدند."

کد خبر : ۵۴۹۸۴
0
۰
ارسال نظر