“عیسی آل‌کثیر” پرسپولیس را به دردسر انداخت!

عیسی آل‌کثیر شماره 72 پرسپولیس قصد ندارد رباط خود را جراحی کند و به همین خاطر او عملا قسمتی از فصل آتی را هم از دست داد.

“عیسی آل‌کثیر” پرسپولیس را به دردسر انداخت!
کد خبر : ۸۲۵۳۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایرنا، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابتدای فصل قبل با قراردادی به مدت دو سال به این تیم پیوست. او از همان ابتدا در ترکیب پرسپولیس درخشان ظاهر شد و مرد اول سرخپوشان در رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بود.

او در آن دوره از مسابقات چندین گل حساس به السد، پاختاکور و الشارجه زد تا در موفقیت تیمش در آن تورنمنت نقش اول را ایفا کرده باشد اما بدشانسی‌های او همان زمان آغاز شد. جایی که به خاطر خوشحالی گلش بعد از بازی با پاختاکور با 6 ماه محرومیت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: جهش عجیب "استقلال" در رده بندی جهانی/ "پرسپولیس" سقوط کرد!

وی در بازگشت هم چند گل حساس از جمله در دربی فصل قبل برای پرسپولیس به ثمر رساند تا آمادگی‌اش را نشان دهد اما مصدومیت‌های گاه و بیگاه موجب شد تا یحیی گل‌محمدی هرگز نتواند روی او به عنوان یک بازیکن آماده حساب باز کند.

عیسی آل‌کثیر در این فصل هم چهار برای پرسپولیس به ثمر رساند اما با اصلی‌ترین بدشانسی خود یعنی پاره شدن رباط صلیبی در نیمه دوم دی ماه و بازی با پدیده مواجه شد تا فصل را از دست بدهد.

زمانی که وی تمرینات آماده‌سازی را برای پیش از عمل انجام می‌داد خبر جالبی منتشر شد؛ «رباط پای آل‌کثیر پاره نشده است». این خبری بود که در فضای مجازی پخش شد اما ماجرا از آن قرار بود که او به خاطر قوی بودن عضله‌هایش مشکلی در تمرینات نداشت و به همین خاطر از کادر فنی درخواست می‌کند که به تمرینات تیمی اضافه شود.

لجبازی کار دست آل‌کثیر داد/ خداحافظ «عیسی»

این درخواست آل کثیر با مخالفت کادر فنی مواجه نمی‌شود اما مشخص است که این بازیکن با رباط پاره نمی‌تواند در مسابقات پرسپولیس را همراهی کند.

از طرفی این بازیکن از انجام عمل هم سر باز زد تا عملا بیش از چهار ماه زمان را از دست بدهد. آنطور که مشخص است شماره 72 پرسپولیس قصد ندارد جراحی کند و به همین خاطر او عملا قسمتی از فصل آتی را هم از دست داده است.

این در حالی است که در جهان فوتبال فوق ستاره‌هایی مانند ژاوی، فرانچسکو توتی، رادامل فالکائو، زلاتان ابراهیموویچ، دل پیرو، روبرتو باجو، مارکو آسنسیو و خیلی های دیگر با این مصدومیت مواجه شدند اما خیلی سریع عمل و ریکاوری‌های پس از آن را انجام دادند تا به تیمشان کمک کنند.

باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل نامه نگاری ‌هایی برای تمدید قرارداد نفراتی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد را انجام داد اما تاکنون این اقدامات برای تمدید قرارداد آل کثیر انجام نشده و به همین خاطر به نظر می‌رسد که لجبازی در انجام جراحی، کار دست این مهاجم داده تا او را در پایان فصل اولین جدا شده از پرسپولیس دانست.

کد خبر : ۸۲۵۳۰
0
۰
ارسال نظر