عکس/ گلاره عباسی با آرایش غلیظ تغییر چهره داد

گلاره عباسی با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرام اش از آرایش غلیظ اش رونمایی کرد. این در حالی است که او معمولا با آرایش نامحسوس دیده می شود.

عکس/ گلاره عباسی با آرایش غلیظ تغییر چهره داد
کد خبر : ۷۰۷۲۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- کاربران معتقدند که گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون با این آرایش کاملا تغییر چهره داده است و چهره او قابل شناسایی نیست.

گلاره عباسی با آرایش غلیظ تغییر چهره داد

بخوانید: عکس/ تصویری دیده نشده از گلاره عباسی در لباس نیروی انتظامی

فیلم جدید گلاره عباسی و سینا مهراد کمدی است؟

همزمان با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «شادروان»‌، حسین نمازی کارگردان این فیلم در یادداشتی انتقادی پیرامون کمدی خواندن دومین ساخته سینمایی‌اش در رسانه‌ها، نوشت:

«سختی کارِ فیلمساز در روزگار تلخ و پرمسئله جامعه این است که هم باید آینه‌ شفاف واقعیت‌ها باشی و هم به فکر حالِ خوب و روان مخاطب.

هرچند بسیاری از حرکات و اظهارنظرهایی که این روزها می‌بینم و می‌شنوم به حدی مضحک و احمقانه هستند که طعنه به کمدی‌های لوس و بی‌مایه سینما می‌زنند، امّا قطعاً فیلم «شادروان» از این دایره بیرون ایستاده و یک فیلم کمدی نیست.

ما در عجیب‌ترین و سخت‌ترین شرایط سعی کردیم با ساخت یک فیلمِ اجتماعیِ شیرین و دغدغه‌مند، حالِ خوب را به مخاطب هدیه کنیم و یادآوری کنیم، ما مردم ایران یک خانواده‌ایم و کسی حق ندارد به عضوی از این خانواده بگوید؛ ناراحتی جمع کن برو!»

همچنین نخستین عکس از نقش‌آفرینی رویا تیموریان در این فیلم رونمایی شد.

«شادروان» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی عباس نادران با بازی سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری، بهرام ابراهیمی و… درامی اجتماعی‌ست که در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر : ۷۰۷۲۴
0
۰
ارسال نظر