عکس/ گاف همسر لوکادیا، دروغ مهاجم هلندی برای فرار را آشکار کرد!

همسر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری از خودش در صفحه شخصی اینستاگرام اش، ادعای دروغین لوکادیا را افشا کرده است.

عکس/ گاف همسر لوکادیا، دروغ مهاجم هلندی برای فرار را آشکار کرد!
کد خبر : ۱۳۳۴۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در روزهای پیشین رفتن ناگهانی و عجیب لوکادیا از ایران، مسئولین باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم را شوکه کرده است.

این در حالی ست که یورگن لوکادیا قبل از ترک ایران طی صحبتی که با مسئولان باشگاه داشته، بیماری همسرش را دلیل اصلی رفتن یکباره اش اعلام کرده بود.

اما به گزارش وقت صبح، در همان روزی که لوکادیا همسرش را بیمار توصیف کرده بود، رایا با انتشار تصاویری جالب و پرانرژی از خودش داخل خودروی شخصی اش ادعای لوکادیا را دروغ جلوه داد.

اف همسر لوکادیا، دروغ مهاجم هلندی برای فرار را آشکار کرد! حال باید دید علت اصلی جدایی این بازیکن هلندی از باشگاه پرسپولیس چه می تواند باشد. البته گمانه زنی های متفاوتی در این باره در رسانه های داخلی مطرح شده که هنوز صحت هیچ کدام شان تایید یا رد نشده است.

بخوانید: یحیی گل محمدی: سعی می کنم رفتن "لوکادیا" را فراموش کنم!

لوکادیا به پرسپولیس قول داد امشب برگردد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن لوکادیا که در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای در فاصله کوتاه باقیمانده تا دربی، اصرار به حضور در کشورش کرد، در شرایطی موفق شد این موضوع را نهایی کند که به مدیران تیم قول داده بامداد جمعه به تهران بازگردد.

برترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر در فصل بیست و دوم، بنا به دلایلی نامعلوم تصمیم گرفت در آستانه دربی پایتخت تهران را ترک کند تا یحیی گل محمدی با شوک بزرگی در خط حمله تیمش مواجه شود.

او البته با ادله‌هایی که برشمرد در نهایت موفق شد نظر موافق مدیران تیم را برای حضور در کشورش دریافت کند.

این در حالیست که اکنون یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری بعد از بازی با استقلال مدعی شد که از سرنوشت این مهاجم هلندی برای بازگشت دوباره بی خبر است اما گفته می‌شود بلیت برگشت وی برای امشب فیکس شده و او قول داده بامداد جمعه در تهران حاضر باشد.

کد خبر : ۱۳۳۴۳۴
0
۰
ارسال نظر