عکس/ ژست لاتی هادی چوپان جنجال به پا کرد

هادی چوپان قهرمان مشهور کشور با منتشر کردن تصویر جنجال برانگیزی در صفحه شخصی اش باعث تعجب مخاطبین اش شده است.

عکس/ ژست لاتی هادی چوپان جنجال به پا کرد
کد خبر : ۱۵۵۵۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- این روزها هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان بیش از هر زمان دیگری در فضای مجازی در حال فعالیت کردن و تولید محتواهای متفاوت است.

البته این اقدامات حاشیه ای هادی چوپان در شبکه های اجتماعی پس از کسب عنوان مستر المپیای ۲۰۲۲ آمریکا قوت بیشتری به خودش گرفت.

تا جایی که برخی از مخاطبین، این قهرمان شیرازی را به سبب حضور گسترده اش در اینستاگرام سرزنش کرده اند و مدعی شده اند او قصد دارد به یک بلاگر ورزشی بدل شود.

در همین ارتباط اکنون هادی چوپان در تازه ترین فعالیت اش در صفحه شخصی اش تصویری متفاوت از خودش منتشر کرده که باعث غافلگیری دنبال کنندگان اش شده است.

گرگ پارسی در این استوری با استایلی متفاوت و تیپی که بسیار جلب توجه می کند شبیه به کاراکترهای خشن فیلم فارسی های قدیم شده است.

ژست لاتی هادی چوپان جنجال به پا کرد

بخوانید: عکس/ هادی چوپان با یک عکس زیرخاکی کاربران‌ را متحیر کرد

هادی چوپان از نسخه گرگ مجازی خودش رونمایی کرد

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان بعد از کسب عنوان آقای مستر المپیای جهان این روزها همچنان در حال غافلگیر کردن طرفداران اش است.

او در روزهای گذشته با انتشار تصاویر خاصی از خودش و قهرمانی اخیرش در آمریکا بارها به این نکته تاکید کرده که یکی از بهترین ورزشکاران جهان است.

البته این در حالی است که این قهرمان مشهور کشورمان به تازگی یکی از نامزدهای بهترین ورزشکار سال ۱۴۰۱ ایران هم انتخاب شده است.

در همین‌ راستا این قهرمان شیرازی به تازگی تصویری دیجیتالی از چهره یک گرگ را در اینستاگرام اش منتشر کرده و به جمله گرگ پارسی اشاره کرده است.

همین امر سبب شده حالا برخی از کاربران از عملکرد این روزهای هادی چوپان در فضای مجازی انتقاد کنند و حتی گروهی او را به خودشیفتگی هم متهم کرده اند.

با این وجود این قهرمان محبوب و معروف پرورش اندام جهان تاکنون هیچ واکنش خاصی به این انتقاد ها نشان نداده است.

کد خبر : ۱۵۵۵۷۱
0
۰
ارسال نظر