عکس/ ژست فوتوشاپی همسر فرشاد احمدزاده برای او دردسرساز شد

همسر فرشاد احمد زاده بازیکن تیم سپاهان، با منتشر کردن عکسی از ژست عجیب و غیرطبیعی اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

عکس/ ژست فوتوشاپی همسر فرشاد احمدزاده برای او دردسرساز شد
کد خبر : ۱۰۱۵۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - فرشاد احمدزاده و همسرش در روزهای پیشین به علت انتشار عکس های لاکچری روز عروسی شان مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند.

اما این روزها کیانا محمدی همسر احمدزاده که یک مدل اینستاگرامیست با تولید محتوای عجیب و گاها جنجالی اش حواشی زیادی برای خودش ایجاد کرده است.

ژست فوتوشاپی همسر فرشاد احمدزاده برای او دردسرساز شد در همین راستا او به تازگی عکسی از خودش در یک کتاب فروشی منتشر کرده که با انتقاد های فراوانی از سمت کاربران روبه رو شده است.

کاربران معتقدند که استایل او در این عکس غیر واقعی ست و او با برنامه فوتوشاپ قدش را بلند تر از معمول نشان داده است.

بخوانید: ویدیو/ شوخی بامزه فرشاد احمدزاده و همسرش با سریال پایتخت

فرشاد احمدزاده؛ چغر و باانگیزه و سمج در 30 سالگی

فرشاد احمدزاده بدون حواشی مربوط به بازیکنان شاخص فوتبال ایران در پنجره تابستانی تمرکزش را روی سپاهان قرار داده است.

به گزارش ورزش سه، پس از جذب شهریار مغانلو توسط محرم نویدکیا و باشگاه سپاهان دومین خرید سرمربی سابق سپاهان نیز خریدی با سابقه حضور در پرسپولیس بود و فرشاد احمدزاده با قراردادی سه ساله به عضویت طلایی‌پوشان اصفهانی درآمد.

احمدزاده که پس از ورود به سپاهان شماره 10 را از محمدرضا حسینی گرفت، در پنجره تابستانی با وجود اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس پیرامون او وجود داشت بدون توجه به حواشی با تمرکز بالا برای شروع فصلی جدید در تمرینات سپاهان حضور پیدا کرد.

حالا این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس و لژیونر شدن را هم دارد در 30 سالگی به یکی از تعیین ‎کننده‌ترین بازیکنان سپاهان در فصل پیش رو تبدیل خواهد شد و باید دید احمدزاده زیر نظر مورایس و دستیاران سرشناسش چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

کد خبر : ۱۰۱۵۶۱
0
۰
ارسال نظر