عکس/ ژست براق و کلافه نیوشا ضیغمی پشت ترافیک

نیوشا ضیغمی بازیگر زن مطرح سینمای ایران با انتشار عکسی با مدل جدید و فیلتر براق نوشت: «ترافیک خبر است.»

عکس/ ژست براق و کلافه نیوشا ضیغمی پشت ترافیک
کد خبر : ۲۷۶۷۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - نیوشا ضیغمی که هم در سینما و تلوزیون های اینترنتی فعال است و هم در فضای مجازی امروز عکس جدیدی از خودش به اشتراک گذاشت که باهم می بینیم:

عکس جدید نیوشا ضیغمی پشت ترافیک را ببینید و لذت ببرید.

نوروز اسمال حضور او به همراه بهاره رهنما و الهام حمیدی و همسرانشان در کیش جنجالی شده بود.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد.

دیپلم معماری دارد ولی بدلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد. او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد.

پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد.

همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت.

برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. «نیوشا ضیغمی» از آن دست بازیگرانی ست که در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت برسد.

او از چهره های پرطرفدار و محبوب سینما محسوب می شود.» نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که مهریه او یک سکه طلا بوده‌است.

نیوشا ضیغمی به عنوان سفیر کودکان کار ایران معرفی شد

کد خبر : ۲۷۶۷۲
0
۰
ارسال نظر