عکس/ چهره و تیپ تماما سرخ نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی که در سال‌های اخیر در کارهای کم تعداد و البته سطح پایینی ظاهر شده، بیشتر در فضای مجازی فعالیت دارد.

عکس/ چهره و تیپ تماما سرخ نیوشا ضیغمی
کد خبر : ۳۷۶۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این بازیگر بااستعداد، در عکسی که به تازگی از او منتشر شده، با تیپی کاملا سرخ و قرمز ظاهر شده است که در نوع خود جالب است.

در این سال‌ها او از حاشیه‌های مختلف دور نبوده یا حاشیه از او دور نمانده است.

نیوشا ضیغمی با چهره و تیپ تماما سرخ ظاهر شد.

چرا مهریه نیوشا ضیغمی جنجالی شد؟

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، درباره میزان مهریه نیوشا ضیغمی گفت: همیشه در زندگی‌ام از اینکه در مراسم خواستگاری صحبت از سکه و مهریه شود، متنفر بوده‌ام. فکر می‌کنم شأن یک خانم خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود. برای همین برای من هیچ وقت مسائل مالی مهم نبود.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می‌کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آن‌ها رابطه را حفظ کنم.

مهریه‌ام یک سکه است. نمی‌توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می‌زنند. آیا این مهریه‌های نجومی باعث تداوم زندگی است؟ به دادگاه خانواده نگاه کنیم، صف دادگاه مثل صف نانوایی است. آیا این ۲ هزارها و چندهزارها ضامن ادامه یک زندگی می‌شود؟ به چیزهای بهتر و بالاتر بیندیشیم. اگر کسی بخواهد زندگی را حفظ کند فراتر از این عدد و رقم‌ها پیش می‌رود؛ من با آرش معامله نکردم.

این در حالی است که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این ادعای خانم ضیغمی را رد کرده یا این که مدعی هستند ضیغمی مهریه اصلی را هنگام عقد دریافت کرده است.

البته باید صحبت‌های نیوشا ضیغمی را سند دانست و دلیل‌هایی که می‌آورد کاملا منطقی به نظر می‌رسند.

کد خبر : ۳۷۶۵۷
0
۰
ارسال نظر