عکس/ پیمان رجبی هم از ایران رفت

پیمان رجبی ورزشکار معروف و مربی بدنساز با انتشار تصویر متفاوتی در صفحه شخصی اینستاگرام اش نشان داده که از ایران خارج شده است.

عکس/ پیمان رجبی هم از ایران رفت
کد خبر : ۱۲۵۵۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در سالیان اخیر پیمان رجبی قهرمان سابق دو و میدانی کشور و همسرش لیلا رجبی قهرمان پرتاب وزنه آسیا، از معروف ترین چهره های ورزشی کشور بوده اند.

البته مدتی ست که پیمان رجبی و همسرش در قامت مربی بدنساز حرفه ای در باشگاه ها مشغول به فعالیت هستند. حتی این قهرمان جنوبی کشور در مقطعی به عنوان مربی بدنساز با تیم پرسپولیس همکاری می کرد.

ولی باید به این نکته اشاره کرد که این زوج سرشناس با انتشار ویدیوهای جالب و غیرمنتظره ای در صفحات شخصی شان همواره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار دارند.

پیمان رجبی هم از ایران رفت در همین خصوص ساعاتی پیش پیمان رجبی تصویری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

او در این تصویر نشان می دهد که از ایران خارج شده و در حال عکس گرفتن با مردم کشور دیگری ست. البته حاشیه های موجود در تابلوی تصویر نشان می دهد که او در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس حضور دارد.

البته اغلب کاربران فضای مجازی معتقدند قهرمان سابق کشور برای دیدن بازی های جام جهانی به قطر رفته و به زودی باز می گردد.

بخوانید: عکس/ حمایت جنجالی پیمان رجبی از علی دایی و علی کریمی

داستان ازدواج پیمان رجبی

ازدواج پیمان رجبی با یک زن اهل کشور بلاروس به نام تاتسیانا یکی از اتفاقاتی بود که باعث شهرت بسیار زیادی رو در رسانه‌های دنیا شد. همسرش از ورزشکاران حرفه ای پرتاب وزن می باشد.

این خانم اهل کشور بلاروس وقتی که با پیمان رجبی ازدواج کرد تصمیم گرفت که تغییر ملیت داده و برای تیم ملی ایران به رقابت بپردازد و حتی نام خود را از تاتسیانا به لیلا تغییر داده است.

ماجرای آشنایی آنها در یکی از اردوهای تیم ملی ایران در کشور بلاروس رقم خورد و پیمان رجبی که عضو تیم ملی ایران بود در محل اردوی آماده سازی خانم تاتسیانا را می بیند که در حال تمرین کردن در اطراف ورزشگاه است.

در نتیجه به او علاقه مند شده و به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد و در سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی ازدواج خود را برگزار کرده و به عنوان مربی فعالیت خود را ادامه می دهد.

کد خبر : ۱۲۵۵۱۱
0
۰
ارسال نظر