عکس/ پیام معنادار و مرموز جواد کاظمیان به رقیبان اش

جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس، با منتشر کردن مطلبی عجیب باز هم مانند روزهای گذشته سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

عکس/ پیام معنادار و مرموز جواد کاظمیان به رقیبان اش
کد خبر : ۱۰۲۸۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در حالیکه هواداران جواد کاظمیان خواستار فضایی پر انرژی تر و به دور از حالات منفی از او هستند، اما او توجهی ندارد.

ظاهرا گلایه مخاطبین کاظمیان از او و فعالیت های اخیرش نتیجه ای معکوس برای او داشته است. چرا که او جدیدا با منتشر کردن عکسی از خودش و جملاتی تند و عجیب کسانی را مورد انتقاد قرار داده است.

این پیشکسوت پرسپولیس نوشته است:به آدمها به خاطرِ سهم شان از شادی حسادت نکنین، چرا که سهم غمِ آنها دیده نمی شود…
 پیام معنادار و مرموز جواد کاظمیان به رقیبان اش
عده ای از کاربران اعتقاد دارند کاظمیان این جملات را در خطاب به منتقدین اخیرش از جمله بعضی رسانه ها و کاربران نشر داده است.
اما گروهی دیگر معتقدند او در صحنه فوتبال رقیبانی دارد که باعث آزار و اذیت روحی او شده اند و حالا به صورت غیر مستقیم آنها را شماتت کرده است.

کاظمیان: هیچوقت با علی کریمی دعوا نمی کنم

جواد کاظمیان به همراه علی کریمی و برخی دیگر از چهره های مطرح فوتبالی یک تنیس فوتبال تمرینی و جذاب را در مجموعه انقلاب برگزار کردند.

یه گزارش ورزش سه، جواد کاظمیان ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که در کنار علی کریمی در این تنیس فوتبال حضور داشت اما برخی از کانال های غیررسمی با کپشن هایی چون دعوای کریمی و کاظمیان صحنه هایی از این ویدئو را منتشر کردند.

او در ادامه گفت: دعوا یعنی چه؟ علی کریمی بزرگتر من است و من هرگز با او دعوا نمی کنم. این یک کری خوانی در بازی و برسر یک امتیاز بود. ما بچه نیستیم که سر یک امتیاز دعوا کنیم اما نمی خواستیم ببازیم و بحث کاملا فوتبالی و طبیعی بود.

کد خبر : ۱۰۲۸۴۱
0
۰
ارسال نظر