عکس/ پست بسیار غمگین مه لقا باقری در روزهای پر حاشیه!

مه لقا باقری پست تلخی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که مشخص نیست برای اتفاقات اخیر است یا مربوط به شایعات جدایی از جواد عزتی!

عکس/ پست بسیار غمگین مه لقا باقری در روزهای پر حاشیه!
کد خبر : ۱۲۱۹۲۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، چندی است که گمانه زنی‌هایی درباره جدایی مه لقا باقری و جواد عزتی شنیده می‌شود. حال مه لقا باقری متنی تلخ و تاثرانگیز منتشر کرده که به این گمانه زنی‌ها دامن می‌زند.

مه لقا باقری از جدایی از جواد عزتی ناله کرده است.

صداپیشگی مه‌لقا باقری در «شهربانو»

با نقش‌آفرینی مه‌لقا باقری به واسطه صدا، مرحله صداگذاری فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی پایان یافت.

صداگذاری فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه‌کنندگی پگاه احمدی با نقش آفرینی مه‌لقا باقری به واسطه صدا پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

تصاویر/ تیپ متفاوت مه لقا باقری پس از شایعه جداییش از جواد عزتی

مه لقا باقری با این متن به شایعه جدایی‌اش از جواد عزتی دامن زد

مه‌لقا باقری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است که به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد.

او در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی در کشورهایی نظیر هند، آلمان، روسیه و کانادا حضور داشته و جایزه اول بازیگری زن در کشور روسیه (مسکو) و جایزه بهترین بازیگر زن سی و سومین جشنواره تئاتر فجر در سال ۱۳۹۳ را دریافت کرده است.

«شهربانو» دومین ساخته بحرالعلومی، فیلمی مادرانه است که با مضمونی اجتماعی و مبتنی بر چالشی در یک خانواده روایت می‌شود.

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان ارثی و بهرنگ علوی، باحضور یوسف تیموری و صدای مه لقا باقری بازیگران اصلی «شهربانو» هستند.

کد خبر : ۱۲۱۹۲۱
0
۰
ارسال نظر