عکس/ پز جنجالی سردار آزمون با جت شخصی میلیاردی اش!

سردار آزمون، بازیکن تیم ملی و تیم بایرلورکوزن با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام، جت شخصی اش را به رخ کشیده است.

عکس/ پز جنجالی سردار آزمون با جت شخصی میلیاردی اش!
کد خبر : ۱۱۶۰۴۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در این تصویر سردار آزمون و عارف غلامی در کنار هم دیده می شود و در پس زمینه تصویر، جت شخصی سردار آزمون را می توان دید.

بررسی ما نشان می دهد که در بازارهای جهانی قیمت جت های شخصی از سه میلیون دلار شروع می شود و در نهایت نمونه ها لوکس آن 600 میلیون دلار قیمت دارند. یعنی خرید یک جت شخصی بین 90 تا 19 هزار و 900 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

پز جنجالی سردار آزمون با جت شخصی میلیاردی اش!

در حاشیه این تصویر نیز سردار آزمون به ماجرای اخراج عارف غلامی از استقلال و بازگشت او واکنش نشان داده و نوشته است: داداشمی.

بخوانید: عدم حضور سردار آزمون در تیم ملی/ جایگزین کیست؟

یک پزشک متخصص؛ سردار آزمون به جام جهانی می‌رسد

مصدومیت سردار آزمون مهم‌ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود.سردار آزمون به جام جهانی می‌رسد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه، آیا سردار آزمون برای جام جهانی 2022 آماده می شود؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به مصدومیت و جدول زمانی بهبودی مورد انتظار او بیندازیم.

در 4 اکتبر، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران، در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، در حالی‌که بدن خود را گرم می کرد، دچار «پارگی عضله ساق پا» شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او 6 تا 8 هفته از میادین دور خواهد بود و به طور بالقوه امیدها برای حضور او در جام جهانی قطر به کم‌ترین حد خود رسیده است.

دکتر ناصر حیدری، نگاه دقیق‌تری به این آسیب‌دیدگی انداخت و تاکید کرد که ستاره باشگاه بایرلورکوزن به جام جهانی خواهد رسید. این پزشک متخصص در این‌باره گفت: "عضله سه سر ران به مجموعه‌ای از 3 ماهیچه در امتداد پشت ساق اشاره دارد. عضله دوقلو با توجه به نیروهای زیاد و تغییرات سریع در طول و انقباض عضلانی در معرض بیشترین خطر آسیب است. این ماهیچه‌ها به هم می رسند و تاندون آشیل را تشکیل می دهند.

این ماهیچه ها را می توان به عنوان یک قطعه طناب بزرگ ساخته شده از الیاف متعدد نیز در نظر گرفت. من معتقدم که تا درجه دوم عضله دو قلوی پای او سالم است؛ یعنی اساساً پارگی جزئی تنها برخی از الیاف تشکیل‌دهنده این طناب است. او فقط باید 3-4 هفته دور از بازی باشد و برای جام جهانی 2022 قطر آماده خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۶۰۴۸
0
۰
ارسال نظر