عکس/ پرستو صالحی از تصویر پس از مرگ اش رونمایی کرد

پرستو صالحی، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که اکنون در ترکیه ساکن است، با زبان طنز از تصویر پس از مرگ اش رونمایی کرده است.

عکس/ پرستو صالحی از تصویر پس از مرگ اش رونمایی کرد
کد خبر : ۱۰۸۰۴۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- پرستو صالحی در این رابطه تصویری در اینستاگرام اش منتشر کرده که او را در حال دست تکان دادن نشان می دهد.

او حالا این تصویرش را دستمایه طنز قرار داده و نوشته است که همه بازیگران یکی از این عکس ها را دارند که معمولا در موقع تشییع جنازه شان مورد استفاده قرار می گیرد.

 پرستو صالحی از تصویر پس از مرگ اش رونمایی کرد

پرستو صالحی گفته که اما برعکس دیگر بازیگران این عکس او خیلی باکیفیت نیست و برای آن روز باید عکس با کیفیت تری بگیرد.

بخوانید: عکس پرستو صالحی به همراه بازیگر زن ترک مورد علاقه‌اش

ماجرای دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی در اینستاگرام

پرستو صالحی که مهر ماه امسال از مهاجرت خود به ترکیه خبر داده بود، در لایو اینستاگرامی جدیدش از ترکیه درباره ی انتقادات سحر زکریا از مهران مدیری صحبت کرد.

در بخشی از این لایو، مخاطبان صفحه ی پرستو صالحی نظر او را درباره ی مصاحبه ی انتقادی اخیر سحر زکریا پرسیدند که صالحی در پاسخ گفت خط فکری او با سحر زکریا کاملاً متفاوت است و صحبت هایش را قبول ندارد.

او گفت افراد زیادی هستند که به آدم های بسیار موفق و محبوبی مانند مهران مدیری حسادت می کنند و دست به شایعه سازی درباره ی آن ها می زنند.

صالحی همچنین با اشاره به مصاحبه ی قدیمی خود که در آن مهران مدیری را فردین دوم خوانده بود، گفت مردم بعد از مرگ مدیری خواهند فهمید که او چه انسان بزرگی بوده است.

این صحبت های پرستو صالحی واکنش شدید سحر زکریا را در پی داشت.

زکریا ابتدا در پستی اینستاگرامی خطاب به پرستو صالحی نوشت:

«خانم پرستو صالحی ، خط فکری شما که اصلا معلوم نیست ، یک زمانی "تا ۱۴۰۰" میزدید بعد پاک کردید شدید اپوزوسیون، مردم حافظه شان کوتاه مدت است بنده یادم نرفته، بعدم میتونم بپرسم چند تا کار با مهران مدیری کردی؟

کد خبر : ۱۰۸۰۴۵
0
۰
ارسال نظر