عکس/ وقتی کریستیانو رونالدو از یک ایرانی حساب می‌برد!

کریتسیانو رونالدو در قالب تیم پرتغال در برابر اوروگوئه صف آرایی کرد که داوری بازی را علیرضا فغانی داور کشورمان بر عهده داشت.

عکس/ وقتی کریستیانو رونالدو از یک ایرانی حساب می‌برد!
کد خبر : ۱۲۷۴۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در بخشی از این دیدار همان طور که در تصویر مشخص است، کریستیانو رونالدو دستور فغانی را انجام می‌دهد.

کریستیانو رونالدو از یک ایرانی حساب برده است.

پیشنهاد عجیب عربستانی‌ها به کریستیانو رونالدو

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از تیم‌های باشگاهی عربستان مواجه شده است!

خبرورزشی: طبق ادعای مارکا، کریستیانو رونالدو ستاره سابق منچستریونایتد با پیشنهادی از سمت باشگاه النصر عربستان مواجه شده است. به ادعای رسانه‌ها باشگاه النصر عربستان نخستین پیشنهاد رسمی خود را برای کریستیانو رونالدو ارسال کرد.

پیشنهاد آن‌ها شامل قراردادی ۳ساله که طبق آن کریس سالانه ۷۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. باید دید این ماشین گلزنی که تنها بازیکن بدون تیم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم است، بالاخره دست از بازی در اروپا بر می‌دارد یا باز هم قرار است در ۳۸ سالگی شاهد حضورش در سطح اول فوتبال جهان باشیم.

بیشتر بخوانید:

پیشنهادی که دست و دل «کریستیانو رونالدو» را لرزاند!

لباس عروس نامزد «کریستیانو رونالدو» هوش از سر همه برد/ عکس

رونالدو که به همراه تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، قراردادش را با تیم منچستریونایتد فسخ کرد تا به تنها بازیکنی در جام جهانی تبدیل شود که تیم ندارد و بازیکن آزاد به شمار می‌رود.

این پیشنهاد در حالی از سوی یک باشگاه عربستانی مطرح شده که تیم ملی فوتبال عربستان هم در این دوره از مسابقات شگفتی ساز شد و آرژانتین را با همه ستاره‌هایش در بازی اول شکست داد اما در بازی دوم برابر لهستان تن به شکست داد.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر : ۱۲۷۴۵۷
0
۰
ارسال نظر