عکس/ وقتی نجلا و خواهر شوهرش به کلینیک زیبایی می‌روند!

سوگل طهماسبی عکسی از خود به همراه محیا دهقانی در یک کلینیک زیبایی منتشر کرد.

عکس/ وقتی نجلا و خواهر شوهرش به کلینیک زیبایی می‌روند!
کد خبر : ۱۰۱۴۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، محیا دهقانی که در نجلا ۲ جایگزین سارا رسول زاده شده بود، از ابتدای این سریال دوستی عمیقی با سوگل طهماسبی پیدا کرد.

سوگل طهماسبی و محیا دهقانی به کلینیک زیبایی رفتند.

محیا دهقانی و سوگل طهمسابی در نجلا ۲

این روزها تصویربرداری مجموعه تلویزیونی نجلا۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در آبادان ادامه دارد و پیش از آن، فیلمبرداری این سریال در لوکیشن‌هایی واقع در جنوب تهران، پیگیری می‌شد.

در این سریال حسام منظور، محیا دهقانی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان، مصطفی ساسانی بازی می‌کنند. داستان فصل دوم این سریال درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل نقش محوری در داستان دارد.

در فصل نخست این سریال حسام منظور نقش عبد دشتی، سارا رسول‌زاده نقش نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و … به ایفای نقش پرداختند.

هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان بازیگرانی‌اند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

این مجموعه که در فصل اول خود با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، در بخش دوم به بخش‌هایی از دفاع مقدس و اوایل جنگ توجه دارد.

بعد از پیوستنِ ایوب آقاخانی به سریال، پیر داغر بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم به وقت شام با نقشی متفاوت به این سریال پیوسته است. او در نجلا نقش یکی از عرب‌های آبادانی را ایفا می‌کند.

کد خبر : ۱۰۱۴۸۴
0
۰
ارسال نظر