عکس/ وقتی جای خواهران شریفی نیا عوض می‌شود!

مهراوه و ملیکا شریفی نیا، خواهران بازیگران و فرزندان زوج سابق هنرمند سینمای ایران هستند.

عکس/ وقتی جای خواهران شریفی نیا عوض می‌شود!
کد خبر : ۱۱۲۷۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در گذشته مهراوه خواهر بزرگتر به وضوح وزن کمتری نسبت به ملیکا خواهر کوچکتر داشت، اما اخیرا با تلاشی که ملیکا برای کاهش وزن انجام داد و همچنین افزایش وزن مهراوه، می‌شود گفت این دو خواهر جایشان با هم عوض شده است!

جای خواهران شریفی نیا عوض شده است.

«کیمیا» ی من خالقش را از دست داد

مهراوه شریفی‌نیا که در سریال «کیمیا» ایفاگر یکی از کاراکترهای اصلی بود که مسعود بهبهانی نیا آن‌ها را خلق کرد، به خبر درگذشت ناگهانی این نویسنده واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مهراوه شریفی‌نیا - بازیگر نقش کیمیا پارسا در فصل‌های یک، دو و سه از سریال - در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:

«آقای بهبهانی‌نیای عزیز! دو سال عاشقانه در جانِ کیمیایی که شما نوشتید، زندگی کردم. با کیمیای شما در کنار خامی و غرور و هیجان‌زدگی و پختگی و عشق، زیستن در جنگ را تجربه کردم؛ جنگی که در خاطره‌ی خودِ واقعی‌ام چیزی جز هراس از آژیر و شیشه‌های شکسته نبود.

کیمیای شما ولی، مرا به درکِ عمیقی از شهامت و اندوه مبتلا کرد. اندوهی که از سوزانندگیِ شعله‌های آتشِ هشت‌ساله برمی‌خاست. شهامتی که از نگاهِ میهن‌پرستان ساطع می‌شد. درک عمیقی که تا همین امروز دم و بازدمم به آن آغشته است و دوستش دارم، هرچند با اشک، هرچند با بغض.

امروز، کیمیای عزیز من، خالقش را از دست داد. چه خبر تلخی…»

سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی مسعود بهبهانی نیا در قالب ۱۱۰ قسمت در سال ۹۴ از تلویزیون پخش شد. آزیتا حاجیان، مادر مهرآوه شریفی نیا در این سریال ایفاگر نقش مهری افشار، مادر شخصیت کیمیا بود.

کد خبر : ۱۱۲۷۷۳
0
۰
ارسال نظر