عکس/ واکنش پر سر و صدای همایون شجریان به اتفاقات سنندج و فرودگاه!

همایون شجریان، خواننده پر آوازه ایران، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام اش به اتفاقات اخیر کشور و برخوردهایی رخ داده در فرودگاه واکنش نشان داد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- همایون شجریان ابتدا ادعای برگرداندن پاسپورت ها به او و سحر دولتشاهی را رد کرد و گفت که علاوه بر این آن ها هنوز ممنوع الخروج هستند.

اعتراف علنی همایون شجریان به زندگی مشترک با سحر دولتشاهی!

او سپس تصویری کارتونی و معنادار منتشر کرد و در حاشیه آن از هشتک مهسا امینی و سنندج استفاده کرد.ه است

همایون شجریان به همراه گروه موسیقی اش و سحر دولتشاهی برای برگزاری تور موسیقی به استرالیا سفر کردند، اما پس از بازگشت پاسپورت آن ها در فرودگاه امام خمینی(ره) توقیف شد.

واکنش پر سر و صدای همایون شجریان به اتفاقات اخیر سنندج!

اما پس از آن معاون امنیتی وزیر کشور اعلام کرد که پاسپورت ها به آن ها برگردانده شده است، ولی اکنون همایون شجریان این موضوع را تکذیب کرده است.

بخوانید: عکس/ اعتراف همایون شجریان به زندگی مشترک با سحر دولتشاهی!

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان موسیقی دان، خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، آهنگساز و نوازندهٔ تنبک و کمانچه و متولد 1354 است.

وی پسر محمدرضا شجریان است.

در اسفند ۱۳۹۷ گواهینامه درجه یک هنری (معادل مدرک تحصیلی دکتری) در رشته «آواز» توسط وزارت ارشاد به همایون شجریان اعطاء شد.

همایون شجریان به آهنگسازی برای چند تن از خوانندگان نیز مشغول بوده است؛ از جمله، تصنیف «دل سِتان» با مطلع «ای کاروان آهسته ران» را برای «علیرضا افتخاری» در آلبوم «قصهٔ شمع» آهنگسازی کرده است.

کد خبر : ۱۱۶۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان