عکس/ واکنش مسعود شجاعی به اتفاقات اخیر در آذربایجان

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با منتشر کردن پیامی در صفحه شخصی اش به حوادث اخیر در شهر اردبیل واکنش نشان داده است.

عکس/ واکنش مسعود شجاعی به اتفاقات اخیر در آذربایجان
کد خبر : ۱۱۷۱۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مسعود شجاعی بازیکن سابق تیم ملی از جمله بازیکنان فوتبال است، که همواره در دوران بازیگری اش به مشکلات اجتماعی ایران واکنش نشان داده است.

اما حوادث روز گذشته در مدرسه ای دخترانه در اردبیل باعث شد اغلب بازیکنان پیشین و اکنون تیم ملی به این موضوع واکنش نشان دهند.

واکنش مسعود شجاعی به اتفاقات اخیر در آذربایجان در همین رابطه مسعود شجاعی بازیکن فعلی نساجی مازندران با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام اش به این اتفاق واکنش نشان داده است.

او در این باره نوشته است: یاشاسین آذربایجان

بخوانید: ویدیو/ واکنش کنایه آمیز مسعود شجاعی به حادثه آبادان

تصمیم جدید کاپیتان محبوب کارلوس کی‌روش

تنها بازیکن ایرانی حاضر در سه جام‌جهانی، حالا به نظر می‌رسد گام به گام به مربیگری نزدیک می‌شود.

به گزارش وقایع روز، مسعود شجاعی یکی از با تجربه‌های لیگ برتر امسال به حساب می‌آید. از پیوستن او به نساجی زمان زیادی نمی‌گذرد اما در همین مدت هم اثر شجاعی چه از لحاظ فنی و چه روحی در رختکن و نیمکت این تیم، دیده می‌شود.

بعد از ورود مسعود به باشگاه شمالی، علاوه بر هدایت بازیکنان در زمین و نقطه اتکای تیم بودن، روی نیمکت هم به نوعی دستیاری الهامی و مطهری را تجربه کرده است و به اصطلاح کمک آنها بوده است. شجاعی در این مدت هم از نظر فنی به مربیان مشورت می‌داده و هم بخوبی نقش حلقه اتصال کار فنی و رختکن را بازی کرده است.

کاپیتان تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ حالا و در ۳۸ سالگی به نظر می‌رسد شبیه به بسیاری از بازیکنان پرافتخار دیگر، به دنبال ورود به عرصه مربیگری است. اتفاقی که با شایعه حضور شجاعی در اردوی تیم ملی به اوج خود رسید اما بعد از کش و قوس و اخبار متفاوت، در نهایت منتفی شد. شجاعی رقابت‌های ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما همچنان به نقش پر رنگ خود در رختکن و تمرینات نساجی ادامه داد.

بعد از رهایی از مصدومیت، شجاعی اولین بازی خود برای نساجی را در مقابل نفت مسجدسلیمان، انجام داد. او به عنوان یار تعویضی و در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد اما همین دقایق کوتاه کافی بود تا اولین پاس گل خود در این فصل را برای ببرها ثبت کند. با حضور شجاعی در بعضی از زمانها در کنار خط، بنظر می‌رسد مسعود به آرامی در حال گذار از مرحله بازیکنی به مربیگری در فوتبال است.

کد خبر : ۱۱۷۱۰۴
0
۰
ارسال نظر