عکس/ واکنش متفاوت شهربانو منصوریان به خداحافظی وریا غفوری

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوکار ایرانی هم با انتشار یک استوری معنادار در صفحه اینستاگرام اش به ماجرای خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- پس از گذشت دو روز همچنان خبر خداحافظی وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال از دنیای فوتبال، سوژه داغ کاربران و‌ رسانه های داخلی است.

هر چند وریا غفوری نتوانست در بازی دیروز دربی پایتخت به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند، اما واکنش ها به این موضوع از سوی اغلب چهره ها ادامه دارد‌.

در همین‌ رابطه حالا شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان با انتشار استوری خاصی به حمایت از کاپیتان محبوب و پیشین آبی پوشان پرداخته است.

منصوریان با یک پیام احساسی خطاب به وریا غفوری نوشته است: فراموش نمیشی کاپیتان.

واکنش متفاوت شهربانو منصوریان به خداحافظی وریا غفوری

بخوانید: ویدیو/ رونمایی جنجالی شهربانو منصوریان از ویلای اعیانی اش

پز عجیب شهربانو منصوریان با قایق تفریحی اش در سواحل کیش

به گزارش وقت صبح، در هفته های اخیر شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران و جهان با برخی از فعالیت های مجازی اش سوژه داغ رسانه های داخلی شده است.

این ورزشکار مشهور پس از راه انداختن کمپین ریا کن اما کمک کن در صفحه شخصی اش با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

البته در روزهای گذشته حمایت پر سر و صدای شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر هم بیش از پیش سبب شده که او در مرکز توجه و حاشیه قرار بگیرد.

در همین راستا اکنون این قهرمان مطرح ویدئویی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در میان مخاطبان اش داشته است.

منصوریان در این ویدئو در اقدامی عجیب نشان می دهد که به همراه پسرش در حال هدایت کشتی تفریحی تازه اش در سواحل کیش است.

کد خبر : ۱۷۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان