عکس/ واکنش عجیب کارگردان خاتون به آزادی شروین حاجی پور

تینا پاکروان، کارگردان سریال خاتون با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام اش به آزادی شروین حاجی پور واکنش نشان داده است.

عکس/ واکنش عجیب کارگردان خاتون به آزادی شروین حاجی پور
کد خبر : ۱۱۴۵۲۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- تینا پاکروان هفت سال قبل پا به عرصه کارگردانی گذاشت و در نهایت توانست با سریال خاتون به شهرت زیادی دست پیدا کند. سریالی پر طرفدار که آخرین قسمت آن فروردین پخش شد.

او حالا به آزادی شروین حاجی پور، خواننده قطعه جنجالی «برای» واکنش نشان داده است.

تینا پاکروان تصویری از خبر آزادی او منتشر کرده و از هشتک نام شروین با ایموجی گل، تشویق و تحسین به استقبال آزادی این خواننده رفته است.

واکنش عجیب کارگردان خاتون به آزادی شروین حاجی پور

عصر امروز وکیل شروین حاجی پور اعلام کرد که دستور بازداشت موقت او عصر امروز به وثیقه تبدیل شده و این خواننده به آغوش خانواده اش بازگشته است.

بخوانید: واکنش اینستاگرامی"تینا پاکروان" به ماجرای مهسا امینی

بیوگرافی تینا پاکروان

تینا پاکروان کارگردان، تهیه‌ کننده و بازیگر متولد ۲۴ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود.

تینا پاکروان تا کنون به عنوان مجری طرح، مدیر تولید، بازیگر، برنامه‌ ریز و دستیار کارگردان در فیلم‌ های مختلف همکاری داشته و با فیلمسازانی همچون مسعود کیمیایی، مسعود ده‌نمکی، داریوش مهرجوئی، بهرام بیضایی، محمدرضا ورزی و ضیاءالدین دری کار کرده‌ است.

از فعالیت‌ های دیگر وی می‌ توان به کارگردانی سریال خاتون، تدریس، انتشار کتاب، نقد و ترجمه در مطبوعات و برگزاری نمایشگاه عکس اشاره کرد.

تینا پاکروان در بسیاری از فیلم و سریال‌ های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان نیمه شب اتفاق افتاد، خانوم، متروپل، لس آنجلس تهران، بی وزنی، خانه کاغذی، مسافر بهشت و سال‌های مشروطه را نام برد.

کد خبر : ۱۱۴۵۲۴
0
۰
ارسال نظر