عکس/ واکنش طعنه آمیز سحر دولتشاهی به حادثه زندان اوین

سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام اش به حوادث اخیر واکنش طعنه آمیزی نشان داده است.

عکس/ واکنش طعنه آمیز سحر دولتشاهی به حادثه زندان اوین
کد خبر : ۱۱۷۳۶۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- چند روز قبل رسانه ها گزارش دادند که پاسپورت سحر دولتشاهی و همایون شجریان در بازگشت از استرالیا ضبط شده و هر دو ممنوع الخروج شده اند.

اما بعد معاون وزیر کشور اعلام کرد که پاسپورت ها را به زودی به دست آن ها می رسانند.

دو روز پس از این وعده هم همایون شجریان اعلام کرد که او و سحر همچنان ممنوع الخروج هستند و پاسپورت شان را تحویل نگرفته اند.

با این حال، سحر دولتشاهی بدون اشاره به این اتفاقات، به حوادث رخ داده در زندان اوین اشاره کرده و با حالتی کنایه آمیز نوشته است:

سحر ندارد این شب تار…

واکنش طعنه آمیز سحر دولتشاهی به حادثه زندان اوین

بخوانید: عکس/ اعتراف همایون شجریان به زندگی مشترک با سحر دولتشاهی!

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران است. وی با نقش آفرینی در نمایش نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری تئاتر کسب کرد.

از جمله افتخارات سحر دولتشاهی می توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم های عصر یخبندان، چهارراه استانبول و عرق سرد، تندیس بهترین بازیگر برای بازی در فیلم امیر و نشان بهترین بازیگر از جشن شب چله چلچراغ اشاره کرد.

سحر دولتشاهی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون قورباغه، آسمان زرد کم عمق، مستانه، بارکد، نیم رخ‌ها، ترانه های قدیمی، عالیجناب، عصر یخبندان، چهارراه استانبول، دلم می‌خواد و قلب یخی را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر : ۱۱۷۳۶۲
0
۰
ارسال نظر