عکس/ واکنش جنجالی مهرزاد معدنچی به بازی ایران و آمریکا

مهرزاد معدنچی ستاره سابق تیم پرسپولیس با انتشار تصاویری از پایان بازی ایران و آمریکا در صفحه شخصی اش به ابراز همدردی بازیکنان آمریکا واکنشی جنجالی نشان داده است.

عکس/ واکنش جنجالی مهرزاد معدنچی به بازی ایران و آمریکا
کد خبر : ۱۲۷۷۵۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی و شکست در مقابل آمریکا باعث خلق تصاویری دراماتیک در قطر شد.

چرا که پس از سوت پایان بازی اغلب بازیکنان فوتبال با چشمانی گریان و اشک بار در حال ترک زمین بودند.

اما نکته جالب توجه این لحظات ابراز همدردی بازیکنان تیم آمریکا بود که با در آغوش گرفتن برخی بازیکنان تیم ملی سعی در آرام کردن آنها داشتند.

در همین‌ رابطه پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار تصاویر برگزیده این دیدار در صفحه اینستاگرام اش پیامی را در اشاره به آن لحظات تلخ منتشر کرده است.

او در این یادداشت نوشته است: انسانیت مرز ندارد. رسم ندارد. رنگ پوست و دشمن ندارد. انسانیت همیشه زیباست. زبان ندارد، زمان ندارد.

واکنش جنجالی مهرزاد معدنچی به بازی ایران و آمریکا

بخوانید: عکس/ حمایت متفاوت و جالب مهرزاد معدنچی از علی دایی

مهرزاد معدنچی: من مخالف برکناری اسکوچیچ بودم

بازیکن اسبق تیم ملی اخیرا به خبرورزشی گفته بود: زمان ما اختلاف نظر بین بچه ها وجود داشت ولی در زمین بازی اصلا نمود پیدا نمی کرد و همه برای موفقیت تیم ملی می جنگیدیم.

وی ادامه داد: من به شخصه مخالف برکناری اسکوچیچ در این مقطع بودم. باید قبول کنیم اسکوچیچ در سخت ترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفت.

معدنچی افزود: ما در آستانه حذف بودیم ولی او آمد و نتایج بسیار خوبی با تیم ملی بدست آورد. در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم خیلی راحت و به عنوان صدرنشین به جام جهانی راه پیدا کردیم که بسیار خوب بود. با این حال این تصمیماتی که گرفته شد و کلا اتفاقاتی که این روزها در فوتبال ایران می‌افتد، جای تعجب نداشت.

او گفت: کاملا طبیعی است که وقتی فدراسیون صاحب ندارد و بی در و پیکر است، این تصمیمات گرفته می‌شود و هرکسی یک نظری می‌دهد. فدراسیون فوتبال ما بسیار ضعیف کار کرده و مقصر اصلی حواشی به وجود آمده برای تیم ملی مدیرانی هستند که برای فوتبال تصمیم می‌گیرند.

کد خبر : ۱۲۷۷۵۱
0
۰
ارسال نظر