عکس/ واکنش تند هادی چوپان به منتقدان قهرمانان ورزشی

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام جهان، با منتشر کردن یادداشت تندی در صفحه شخصی اینستاگرام اش به منتقدان قهرمانان ورزشی حمله کرده است.

عکس/ واکنش تند هادی چوپان به منتقدان قهرمانان ورزشی
کد خبر : ۱۲۵۵۶۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - هادی چوپان یکی از معروف ترین ورزشکاران حوزه بدنسازی کشور است که علاوه بر فضای مجازی در بین اغلب مردم بسیار محبوب است.

این قهرمان جهان که در بین اهالی ورزش به گرگ ایرانی شهرت دارد، اغلب با انتشار ویدیوهایی از فیگورهای خاص اش در شبکه های اجتماعی در مرکز توجه رسانه ها و طرفداران اش قرار دارد.

واکنش تند هادی چوپان به منتقدان قهرمانان ورزشی در همین راستا حالا قهرمان بدنسازی جهان یادداشت تند و تیزی را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده و با زبان کنایه به منتقدان اش واکنش نشان داده است.

ظاهرا برخی از کاربران فضای مجازی در روزهای اخیر به هادی چوپان بابت انتشار ویدیوهای متعدد از تمرینات بدنسازی اش انتقاد کرده اند.

همین امر باعث شده این قهرمان جهان مطلبی طعنه آمیز را در پاسخ به انتقاد های مخاطبین اش منتشر و از آنان گلایه کند.

بخوانید: "کی روش" بلاخره سکوتش را شکست!

راز موفقیت هادی چوپان

هادی چوپان از ابتدای زندگی شرایط مساعدی نداشت؛ فقر مالی او را مجاب کرد که در سنین پایین مشغول کار شود.

او تنها توانست تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه دهد. ناشنوایی ۲۰ درصدی هادی و استفاده از سمعک هم یکی از مشکلات گرگ پارسی بود.

در برابر همه این مشکلات و سختی‌های راه، هادی هیچ‌گاه دست از تلاش نکشید. شاید علاقه زیادی که از کودکی به رونی کلمن و آرنولد داشت اهداف او را شکل داد.

هادی چوپان بارها شکست خورد و به دلیل ناداوری‌ها، حق او پایمال شد؛ اما این شکست‌ها هیچ‌گاه باعث نشد او روحیه خود را از دست دهد.

شکست‌های هادی درواقع گامی فراتر از موفقیت بود؛ زیرا همین شکست‌ها و بی‌ عدالتی‌ها موجب شد او با قدرت بیشتری راه خود را ادامه دهد.

پشت این ظاهر تنومند و موفقی که امروز هادی دارد، شکست‌هایی است که هیچ‌گاه قلب رئوف او را ناامید نکرده است. همین امید و پشتکار او در نهایت باعث شده که علاوه بر موفقیت، به محبوبیت میان مردم هم برسد.

کد خبر : ۱۲۵۵۶۴
0
۰
ارسال نظر