عکس/ همسر مدافع استقلال از دست داور خیلی عصبانی است!

رافائل سیلوا مدافع استقلال در بازی برابر پیکان از زمین بازی اخراج شد.

عکس/ همسر مدافع استقلال از دست داور خیلی عصبانی است!
کد خبر : ۸۲۸۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حال همسر رافائل سیلوا نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و عصبانیت خود را به نمایش گذاشت.

همسر مدافع استقلال از دست داور خیلی عصبانی شده بود.

اخراج مستقیم رافائل سیلوا درست بود؟

صحنه اخراج مدافع استقلال در بازی برابر پیکان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سیدرضا مهدوی داور این بازی در دقیقه ۴۲ رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال را به دلیل خطا روی بازیکن پیکان از زمین بازی اخراج کرد.

در این صحنه کاپیتان پیکان با یک پاس صاحب توپ شد اما زمانی که سعی داشت به دروازه استقلال نزدیک شود، توسط رافائل سیلوا متوقف شد تا داور مسابقه با کارت قرمز مستقیم او را از زمین بازی اخراج کند.

همسر مدافع استقلال از دست داور خیلی عصبانی شده است

در ادامه نظرات کارشناسان داوری را در خصوص این اخراج می‌خوانید:

✅ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پیکان در موقعیت آشکار گل قرار داشت و بازیکن استقلال از پشت خطا انجام داد و داور مسابقه به‌درستی او را اخراج کرد.

❌ نوذر رودنیل: از نظر من اخراج اشتباه بود و داور باید به بازیکن استقلال اخطار می‌داد. ما برای موقعیت گل چهار شرط داریم که این صحنه شرط چهارم را نداشت؛ شرط چهارم این است که بازیکن باید توپ را در کنترل داشته باشد که اینطور نبود و بازیکن باید با کارت زرد جریمه می‌شد.

✅ حیدر سلیمانی: اخراج درست بود چون موقعیت تک به تک مهاجم پیکان بود و روی مهاجم خطا کرد. تفاوتی ندارد خطا شدید و غیرمعمول باشد یا ساده؛ حتی یک خطای ساده هم که موقعیت آشکار گل را از بازیکن بگیرد کارت قرمز به‌همراه دارد و داور در این صحنه شجاعانه تصمیم گرفت.

✅ هادی دزفولی: مهاجم پیکان جلوتر از مدافع استقلال و در موقعیت گل قرار داشت و مدافع استقلال از پشت دست این بازیکن را گرفت. از نظر من اخراج بازیکن استقلال درست بود.

کد خبر : ۸۲۸۰۳
0
۰
ارسال نظر