عکس/ همسر علی قلی زاده با لباس شارلوا بلژیک در زمین فوتبال

انتشار تصویر جدیدی از علی قلی زاده و همسرش یاسمن فرمانی که اولین زوج لژیونر فوتبال ایران محسوب می شوند، سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

عکس/ همسر علی قلی زاده با لباس شارلوا بلژیک در زمین فوتبال
کد خبر : ۱۰۷۷۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - فوتبال بلژیک و باشگاه شارلوا از سالیان خیلی پیش سابقه بیشترین حضور فوتبالیست ایرانی را با خود به همراه دارد.

البته این باشگاه اغلب مواقع برای بازیکنان ایرانی شاغل خوش یمن نبوده و اکثرا بعد از چند فصل ضعیف قرارداد خودشان را فسخ کرده اند.

اما در چنین شرایطی علی قلی زاده مهاجم تیم ملی به همراه همسرش یاسمن فرمانی که عضو باشگاه زنان شارلوا بلژیک است همچنان در این لیگ بازی می کنند.

همسر علی قلی زاده با لباس شارلوا بلژیک در زمین فوتبال در همین رابطه اخیرا تصویر تازه ای از قلی زاده و همسرش منتشر شده که آنها را با پیراهن باشگاه شارلوا در زمین فوتبال نشان می دهد.

انتشار این تصویر بازخوردهای اغلب مثبتی را از سمت کاربران فضای داشته است. چرا که مخاطبین فوتبال معتقدند قلی زاده و همسرش از معدود زوج های فوتبالی کم حاشیه و باکیفیت هستند.

بخوانید: عکس/ تیپ مردانه همسر علی قلی زاده جنجالی شد

علی قلی‌زاده به شکلات اعتیاد دارد!

عشق به شکلات، حتی پیش از آغاز مسابقه
نمی‌توان گفت که خوراکی‌های خاص بلژیکی برای رژیم یک ورزشکار حرفه‌ای مناسب هستند. با این حال، نقطه ضعف علی قلی‌زاده شکلات است.
به گزارش قدس آنلاین ،وهاب یکی از اعضای تیم رسانه‌ای، به خاطر می‌آورد: در اولین فصل حضورش در این تیم، او در روز بازی با اضطراب پیش من آمد چون واقعا به شکلات نیاز داشت. من کاملا شگفت‌زده شدم چون این امری بسیار غیرعادی است. اما توانستم یک بسته شکلات چاچا به او برسانم.

او بسیار خوشحال شد و سپس در این بازی گلزنی کرد. من نمی‌دانم که آیا هنوز این اخلاق را دارد یا نه اما فکر می‌کنم این کار برای او شبیه به یک رسم بود که باعث می‌شد استرسش قبل از بازی کم شود.

کد خبر : ۱۰۷۷۶۶
0
۰
ارسال نظر