عکس/ همسر بکهام اولین قدم را برای آشتی با پسر و عروس اش برداشت

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام در اقدامی غیرمنتظره با منتشر کردن تصویری مشترک از پسرش بروکین و عروسش نیکولا پلتز کاربران شبکه های اجتماعی را متعجب کرده است.

عکس/ همسر بکهام اولین قدم را برای آشتی با پسر و عروس اش برداشت
کد خبر : ۱۴۰۷۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- از زمان ازدواج بروکلین پسر ارشد خانواده بکهام، شابعاتی مبنی بر اختلاف و قهر ویکتوریا با عروس اش نیکولا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این در حالی ست که چندی پیش نیکولا در مصاحبه ای دلیل اصلی این شابعات را مربوط به لباس روز عروسی اش دانسته بود. چرا که در ابتدا قرار بود ویکتوریا لباس عروسی نیکولا را طراحی کند اما به یکباره از این کار منصرف می شود.

با این حال به گزارش وقت صبح، اغلب رسانه های مطرح دنیا مدعی شده اند بروکلین پسر بکهام بواسطه همین اختلافات از خانواده اش فاصله گرفته و همسرش را الویت اصلی زندگی اش می داند.

همسر بکهام اولین قدم را برای آشتی با پسر و عروس اش برداشت در همین خصوص حالا منتشر کردن تصویری از نیکولا و بروکلین از سوی ویکتوریا بکهام در صفحه شخصی اش باعث تعجب اغلب طرفداران این خانواده مشهور شده است.

همچنین عروس خانواده بکهام با بازنشر استوری مادر همسرش و استفاده از ایموجی قلب ظاهرا اولین قدم ویکتوریا برای آشتی کردن را پذیرفته است.

بخوانید: عکس/ تبریک تولد جالب و خاص دیوید بکهام برای عروس اش

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ویکتوریا بکهام از زمانی که ارتباطش را با پسرش بروکلین بکهام در میان دشمنی با همسرش نیکولا ان پلتز از دست داده، از لحاظ روحی خیلی آسیب دیده است.

یکی از افراد نزدیک به این خانواده به مجله Heat گفته ویکتوریا بکهام پس از اینکه علیرغم تلاش های فراوان نتوانست پیوند خود را با عروسش ترمیم کند، بسیار ناامید شده است.

او واقعاً احساس می کند که خانواده آن ها از هم پاشیده است!»این نشریه فاش کرد که نه تنها والدین بروکلین، بلکه خواهر و برادرهایش نیز دلتنگ برادرشان هستند. مخصوصاً بعد از اینکه کریسمس را با آن ها جشن نگرفت!

این منبع افزود: «بچه ها دائماً در مورد اینکه چقدر دلشان برای بروکلین تنگ شده است صحبت می کنند. آن ها همیشه از ویکتوریا می پرسند که کجاست و چه زمانی برای ملاقاتشان می آید.

نیکولا بیشتر تصمیم‌ها را در مورد زندگی شخصی بروکلین می‌گیرد و او را همه جا به دنبال خودش می‌کشاند!»

کد خبر : ۱۴۰۷۰۳
0
۰
ارسال نظر