عکس های منشوری و زننده “چکامه چمن ماه” برای جذب فالوئر

چکامه چمن ماه بازیگری که در ایران کم حاشیه بود حالا در ترکیه برای دیده شدن و جذب فالوئر دست به هر کاری می زند.

عکس های منشوری و زننده “چکامه چمن ماه” برای جذب فالوئر
کد خبر : ۶۳۲۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ چکامه چمن ماه بازیگر ایرانی که چند سال پیش با رویای بازیگر بین المللی شدن از ایران رفت. او در ابتدای کار توانست به سعید کریمیان (مدیر به قتل رسیده جم) نزدیک شود و چندین فیلم بازی و نویسندگی کند.

دیری نگذشت که چکامه با مدیران این شبکه به مشکل برخوردند و بعد از اینکه مدیر ارشد جم در ترکیه کشته شد همکاری خانوم چمن ماه با این شبکه به پایان رسید.

چمن ماه در زمره بازیگرانی بود که در سینما و تلویزیون ایران خیلی نقش مهم و پررنگی ایفا نکرد و همیشه جزو بازیگران نقش مکمل و یا حتی به عنوان بازیگر درجه چندم آثار تلویزیونی و سینمایی ایفای نقش می کرد.

بیشتر بخوانید: کدام بازیگران خانم با کشف حجاب باعث ممنوعیت سریال‌ها شده‌اند؟

خانوم بازیگر جزو اولین بازیگرانی بود که گول سراب شبکه جم را خورد و راهی ترکیه شد و در همان بدو امر حجاب از سر برداشت و عکس و تصاویری با شرایط نامناسب از خود منتشر کرد.

البته بعد از چکامه بازیگران دیگری هم بودند که به جم پیوستند که معروف ترین آن ها رابعه اسکویی، رامسین کبریتی و البته مهدی مظلومی کارگردان شناخته شده مجموعه های طنز بودند که تمامی این افراد بعد از چند سال ابراز پشیمانی کردند و یا دوباره به ایران آمدند و یا مانند رامسین کبریتی کلا قید بازیگری را زدند و به سراغ زندگی خود رفتند.

انتشار تصاویر برهنه و کم لباس برای دیده شدن

داستان چکامه اما متفاوت از این بازیگران بود و خانوم چمن ماه نه تنها به ایران برنگشت بلکه به انتشار عکس و تصاویر برهنه و کم لباس ادامه داد و حتی تلاش کرد تا به مانند صدف طاهریان وارد عرصه مدلینگ شود که در این حوزه هم به مانند بازیگری توفیق چندانی نداشت.

چکامه برای اینکه تو چشم باشد و فالوورهای خود را زیاد کند و بتواند از طریق تبلیغات اینستاگرامی درآمد کسب کند به تازگی تصاویر زشت و زننده از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

تیپ منشوری چکامه چمن ماه در ترکیه
کد خبر : ۶۳۲۹۳
0
۰
ارسال نظر