عکس/ هادی چوپان به شکلی باورنکردنی برای خودش نوشابه بازی کرد

هادی چوپان قهرمان بی چون و چرای این روزهای دنیای پرورش اندام با انتشار یک تصویر جالب و متفاوت در صفحه شخصی اش حسابی کولاک کرده است.

عکس/ هادی چوپان به شکلی باورنکردنی برای خودش نوشابه بازی کرد
کد خبر : ۱۳۴۱۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - هادی چوپان قهرمان محبوب و بی ادعای کشورمان، به زعم اغلب کاربران شبکه های اجتماعی این روزها بر فراز قله بدنسازی جهان ایستاده است.

اما باید اشاره کرد او با تاریخ سازی شگفت انگیزی که خلق کرد، سبب شد تا همیشه عموم مردم از او به عنوان اسطوره بدنسازی ایران یاد کنند.

به گزارش وقت صبح این در حالی ست که هرکول ایرانی بعد از پایان مسابقات در آمریکا، با احساساتی عجیب قهرمانی اش را به تولدی دوباره تشبیه کرده بود.

در همین رابطه به تازگی قهرمان پرآوازه کشورمان تصویر متفاوت و جالبی از خودش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که او را در نقش یک گرگ نشان می دهد.

این طرح استعاره ای که بازتابی از لقب "گرگ ایرانی" هادی چوپان است به مذاق اغلب کاربران شبکه های اجتماعی خوش نشسته است.

بخوانید: عکس/ بلوای تبریک پر از طعنه و کنایه مهرزاد معدنچی به هادی چوپان

واکنش هادی چوپان به شایعه مهاجرت به آمریکا

به گزارش خبر ورزشی، همین چند روز پیش بود که هادی چوپان، قهرمان پرآوازه بدنسازی ایران که ملقب به «گرگ ایرانی» است توانست فاتح رقابت‌های مسترالمپیا در آمریکا شود و جایزه ارزشمند ۴۰۰ هزار دلاری این تورنمنت را از آن خود کند.

گرگ ایرانی این روزها به یکی از سوژه های اصلی شبکه اجتماعی تبدیل شده است و با شایعه مهاجرتش به آمریکا یک ویدیو قدیمی از این اسطوره پرورش اندام دوباره وایرال شده است.

در این ویدیو هادی چوپان که حسابی احساساتی شده و اشک می‌ریزد می‌گوید: خیلی‌ها به من می‌گویند حالا که آمریکا به تو ویزا داده است در همانجا بمان و موفقیت‌های بیشتری کسب کن. اما من این موفقیت را که در آن وطن فروشی باشد نمی‌خواهم. ایران همه زندگی من است. من بدون ایران می‌میرم.

کد خبر : ۱۳۴۱۷۶
0
۰
ارسال نظر