عکس/ نیکی کریمی باز هم تغییر چهره داد

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینما که در طول دو هفته های اخیر بارها چهره های متفاوتی از خود نشان داده، بار دیگر دست به تغییر چهره زده است.

عکس/ نیکی کریمی باز هم تغییر چهره داد
کد خبر : ۹۶۰۸۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- نیکی کریمی که در طول هفته های اخیر به آمریکا و فرانسه سفر کرده بود، دو چهره متفاوت از هم در این دو کشور از خود به نمایش گذاشت.

نیکی کریمی باز هم تغییر چهره داد

این مسئله باعث شد تا انتقادهای زیادی به سمت او روانه شود.

اما حالا هم او بی تفاوت به انتقادها، در بازگشت به تهران دست به تغییر چهره زده است. به اعتقاد کاربران این تغییر با آرایش و افکت اتفاق افتاده است.

بخوانید: عکس/ جنجال دوباره نیکی کریمی این بار در خیابان های پاریس

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی هنرپیشه و کارگردان محبوب اهل ایران متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران است.

او از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را آغاز نمود. وی یکی از تاثیرگذارترین و جریان سازترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است.

در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا شد.

او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۸۱ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد.

نیکی کریمی تاکنون با کارگردانان بزرگی همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی،عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته و در جشنواره‌های متعدد داخلی و بین‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است.

کد خبر : ۹۶۰۸۷
0
۰
ارسال نظر